וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרשלנות: תינוקת הושארה בכלי רכב לוהט - ומתה

שלומי גבאי

8.5.2013 / 17:58

התינוקת בת 11 החודשים נמצאה מחוסרת הכרה בתוך רכב בכניסה לכפר מוסמוס שבוואדי ערה. צוות מד"א קבע את מותה, וגופתה הועברה לבית החולים העמק. ההורים נלקחו לחקירה

טרגדיה בצפון: ביסאן אגברייה, תינוקת בת 11 חודשים מתה היום (רביעי) אחרי שככל הנראה הושארה ללא השגחה בכלי רכב סגור בכפר מוסמוס שבוואדי ערה. משטרת אום אל-פאחם פתחה בחקירת האירוע – ועיכבה את הוריה של התינוקת לחקירה בחשד לרשלנות, שלכאורה הובילה לתוצאה הקטלנית. לדברי המשטרה, החשוד המרכזי הוא האב, בשנות ה-30 לחייו.

אגברייה הקטנה נמצאה בשעות אחר הצהריים על ידי קרובי משפחתה בתוך רכב שעמד בכניסה לכפר. לדבריהם, באותה עת היא כבר הייתה מחוסרת הכרה. הם הזעיקו למקום את כוחות מד"א, אך להם לא נותר אלא לקבוע את מותה כבר בזירה. גופתה הועברה לבית חולים העמק שבעפולה בליווי כוחות משטרה. במקביל, כאמור, עוכבו ההורים בין היתר בחשד להזנחת קטין חסר ישע. מחקירה ראשונית עלה כי אגברייה נשכחה ברכב הסגור למשך מספר שעות בחום הכבד ששרר באזור. ההערכה היא כי אמה של התינוקת שכחה אותה שם אחרי שהחזירה אותה מהגן.

סוכת האבלים בבית משפחתה של התינוקת שמתה אחרי שנשכחה ברכב בכפר מוסמוס. שלומי גבאי
סוכת האבלים בבית המשפחה בכפר מוסמוס/שלומי גבאי

באוגוסט האחרון אירע מקרה דומה. ילד בן ארבע נמצא ללא רוח חיים ברכב סגור במודיעין עילית, וצוות מד"א קבע את מותו. מחקירת האירוע עלה אז כי מדובר במורה אשר שכח את הילד במשך שעות בתוך כלי הרכב. הוא נלקח לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות וסיפר כי הוא "מזועזע מהמקרה ומבקש סליחה מן המשפחה". באוגוסט 2011 קיפחה את חייה טלי דריגובה, פעוטה כבת שלוש - לאחר שנשכחה ברכב הסעות נעול בנתניה. חרף ניסיונות ההחייאה של הצוות הרפואי, מותה הוכרז במקום. מחקירה האסון התברר כי נהג רכב ההסעות אסף את דריגובה בשעות הבוקר מביתה, במטרה להוריד אותה, יחד עם ילדים נוספים, בגן ילדים אותו ניהלה רעייתו. עם זאת, רק בשעות הצהריים, כשביקש האיש להתחיל לפזר בחזרה את הילדים בבתיהם, נחרד לגלות כי בת השלוש עודה בכלי הרכב. הנהג, כמו גם רעייתו הגננת, נחקרו בחשד לרשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully