וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הפעוט שנשכח ומת ברכב: "התפללו עבור הנהג"

9.9.2012 / 19:25

סביו של בן ה-4 תלה מודעות בבית הכנסת במודיעין עילית וביקש שהמורה ששכח את נכדו יזוכה: "הוא עדין נפש, זה יכול לקרות לכל אדם". עורך הדין של הנהג: "מעשה אצילי ומרגש"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן דוד

משפחתו של חיים חנוך בוימל, הפעוט בן ה-4 שמת לאחר שנשכח במכונית במודיעין עילית לפני כשבוע וחצי, מבקשת להתפלל להצלחתו במשפט של נחמן שטיצר, הנהג ששכח את בנם ברכבו. עוד במהלך השבעה ביקשו הוריו של הפעוט מגבאי בית הכנסת להכריז על תפילה להצלחתו של הנהג, ובימים האחרונים נתלו מודעות בבית הכנסת, הקוראות לציבור להרבות בתפילה עבור הנהג.

במודעות שתלה ישראל לייכטר, סבו של הפעוט, נכתב: "נא הרבו בתפילה ובתחנונים עבור האברך היקר והחשוב, מלמד תינוקות של בית רבן שלא יוכל שום אחד להרע לו, וייצא זכאי, ויחבש לעצבותיו במהרה. הרב החסיד נחמן שמעון בן זהבה שליט"א והן אל כביר ולא ימאס וישמע אל ויענה לשוועתנו ותחנונינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעה שפרסמה המשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו משפחה פשוטה, וכשהקדוש ברוך הוא מעניש אותנו, אנחנו מקבלים את הייסורים בשמחה", הסביר הסב את פשר המודעות. "שטיצר הוא עדין נפש, והתלמידים שלו מאוד אוהבים אותו. בזכותו הנכד שלי שמח ללכת כל בוקר לתלמוד תורה. לאחר המקרה, הוא החליט שהוא לא חוזר ללמד וההורים, ההנהלה וגם התלמידים לחצו שיחזור בו כי הוא מורה כל כך אהוב".

בהתייחס לתוצאות הטרגיות של האירוע, אמר הסב כי "שטיצר הוא בחור חיובי שתורם לחברה. קרה לו מה שיכול לקרות לכל בשר ודם. אנחנו לא מלאכים, ונופלות מתחת לידינו טעויות. אני לא יודע מה הסיבה שזה קרה, אני יודע שהוא לא עשה את זה בזדון ולא בכוונה. הוא נענש מספיק ועכשיו צריך לעזור לו להתקדם ולצאת מזה, אנחנו יודעים שמיתת תינוקות מכפרת על עוונות ישראל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שוחרר למעצר בית המורה החשוד בגרימת מותו ברשלנות של ילד במודיעין עילית. עומר מירון
חשוד ברשלנות. נחמן שטיצר בבית המשפט/עומר מירון

בתשובה לשאלה אם הנהג לא צריך להיענש לדעתו, אמר הסב: "אני חושב שהוא צריך לקבל עונש מסוים כי בכל זאת תקלה נפלה תחת ידו, אבל לא עונש של נקמה. אני מציע לשופטים שייתנו לו עונש של עשיית טוב, אולי התנדבות. אעשה הכול כדי לעזור לו לצאת מזה. הוא סבל מספיק, ובסוף הוא יהיה מופת לעם ישראל".

סנגורו של הנהג שטיצר, עורך הדין עופר ברטל, אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר במעשה מאוד אצילי ומרגש. קשה למצוא אנשים שלאחר שנחת עליהם אסון כל כך כבד, מוצאים את הכוחות להתפלל להצלחת מי שנחשב לנאשם במשפט".

ברטל התייחס גם לקו ההגנה של שטיצר ואמר שעוד מוקדם לקבוע אותו. "אנחנו עוד לא בבית משפט, ותיק החקירה עוד לא הגיע לידיי. לאחר שהחקירה תסתיים והחומר יועבר אליי, נבחן את הדברים, נקבע את קו ההגנה ונציג את הטיעונים שלנו בפני בית המשפט", הוא אמר.

ילד נשכח ברכב ברכב הסעות ומת במודיעין עלית , אוגוסט 2012. עומר מירון
הפעוט נשכח ומת ברכב. זירת האירוע במודיעין עילית/עומר מירון

רב-פקד יעקב גולן, מפקד נקודת חשמונאים שחוקרת את האירוע, אמר כי עד יום שלישי הנהג היה במעצר בית, וכי כעת הוא שוחרר ללא תנאים מגבילים. "החקירה נמשכת, ובסיומה נעביר את החומר לפרקליטות כדי שתחליט אם להגיש כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות", אמר גולן.

כזכור, ביום חמישי לפני שבוע וחצי הצטרף הפעוט לנסיעה עם שכנו לתלמוד תורה בו הוא לומד במודיעין עלית. בתום הנסיעה נעל שטיצר את מכוניתו, ולאחר חמש שעות, כאשר חזר למכוניתו, הוא מצא את הילד ללא רוח חיים. כוחות מד"א והצלה שהגיעו למקום ניסו להחיות את הפעוט ללא הצלחה ונאלצו לקבוע את מותו. שטיצר נעצר עוד באותו יום, ולמחרת שוחרר למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully