וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שלוש נשכחה ברכב 10 שעות - ויצאה ללא פגע

13.11.2012 / 18:21

כמעט אסון בירושלים: שכן הציע להסיע את הפעוטה לגן אך הותיר אותה כנראה בטעות ברכבו. כשההורים באו לגן, גילו שכלל לא הגיעה. "נס גדול. במזג אוויר חם היא לא הייתה שורדת"

פעוטה בת שלוש הושארה היום (שלישי) במשך 10 שעות בתוך ג'יפ סגור בירושלים, לאחר שהשכן של הוריה, שהסיע אותה לגן בעיר, שכח אותה ברכב. צוותי מד"א ומשטרה שהוזעקו לרחוב יוסף חכמי בשכונת קריית יובל בעיר, חילצו אותה ללא פגע. השכן עוכב לחקירה בחשד להזנחה והפעוטה פונתה לבדיקות בבית החולים שערי צדק ירושלים.

מחקירת המקרה עולה כי בשעה 7:00 בבוקר הציע השכן להוריה להסיע את הפעוטה ואת אחותה לגן ולבית הספר. השכן הוריד את האחות בבית הספר, שכח כי הפעוטה נמצאת ברכבו וחזר לביתו. בשעות הצהריים, כאשר הורי הפעוטה הגיעו לגן, התברר כי היא לא הגיעה למעון. לקראת השעה 17:00 הם פנו לשכן וגילו ברכבו את בתם, בוכה ומפוחדת אך ללא פגיעות. גורם המעורב במקרה אמר כי "מדובר בנס גדול. למזלה של הפעוטה מזג האוויר היום היה קר יחסית בירושלים. ביום חם יותר אין ספק שהיא לא הייתה שורדת. זה בהחלט לא חוויה נעימה לילדה כל כך קטנה". הוא הוסיף כי "אני מקווה שלא נגרם לה נזק נפשי אבל ברוך השם היא בריאה ושלמה".

160 מקרים ב-4.5 שנים

בעקבות האירוע אמרה אורלי סילבינגר, מנכ"ל ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, כי "לשמחתנו, הפעוטה שנשכחה ברכב משעות הבוקר, חולצה ללא פגע. מזג האוויר הסגרירי והטמפרטורות הנמוכות עשו את ההבדל המשמעותי ואפשרו לפעוטה לשרוד". סילבינגר הדגישה כי האחריות למנוע מקרים מסוג זה מוטלת על ההורים. "כפי שאתם בודקים פעם נוספת שנעלתם את הרכב, בדקו שוב שכל הילדים ירדו מהרכב ושלא נשאר ברכב אף ילד". מנתוני ארגון "בטרם" עולה כי בארבע שנים וחצי האחרונות נרשמו 160 מקרים של השארת ילדים ברכב, בהם שישה שהסתיימו במוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully