וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בצרפת? חייל נדקר בצווארו בזמן סיור בפריז

ימים אחרי הדקירה בלונדון, הטרור מכה גם בצרפת? מצוד מתנהל אחר החשוד, שתועד במצלמות. נשיא צרפת: "כל האפשרויות נבדקות". שוטר מקומי: "קשה שלא להבחין בדמיון בין המקרים"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

פיגוע בפריז? חייל צרפתי נדקר אמש (שבת) בצווארו בעת שערך סיור מבצעי יחד עם שני חיילים נוספים ברובע העסקים "לה-דפאנס" שבמערב העיר. החשוד בדקירה נמלט מהמקום מיד לאחר ביצוע המעשה והמשטרה המקומית מנהלת מצוד אחריו. החייל פונה לבית חולים צבאי סמוך. שוטר מקומי אמר לתחנת הטלוויזיה iTele כי פצעיו של החייל נראים רציניים, אך לא מסכני חיים.

חייל נדקר בצווארו במהלך סיור, החשוד נמלט. צילום מסך
"מתייחסים לאירוע כאל פיגוע טרור". שוטרים בזירת האירוע, ברובע העסקים בפריז/צילום מסך

נשיא צרפת פרנסואה הולנד, המבקר באתיופיה, אמר לכתבים כי טרם התבררו הנסיבות המדויקות של האירוע. "אנחנו עדיין לא יודעים בוודאות על התקיפה או על זהות התוקף, אך כל האפשרויות נבדקות".

רשת "סקיי" הבריטית דיווחה כי החשוד הוא ממוצא צפון אפריקני. העיתון הצרפתי "לה-פריזיאן" הוסיף מפי מקורות משטרתיים כי החשוד, בשנות ה-30 לחייו, עוטה זקן ולבוש בסגנון ערבי. החייל, שנדקר מול חנות "וירג'ין" ברובע העסקים, משרת בתכנית שמתמקדת במאמץ מודיעיני לסכל פיגועי טרור במדינה. "אגף התובע הכללי בעיר מתייחס לאירוע כאל פיגוע טרור", אמרו גורמים במשרד.

כריסטוף קרפין, דובר באיגוד השוטרים, אמר: "אנחנו יודעים שהוא גבוה ואתלטי. אנחנו חושבים שהוא לבש לבוש מסורתי לבן ונעלי ריצה". קרפין ציין כי האירוע כולו הוקלט במצלמות וידיאו, "ואנו נמצא אותו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

זירת האירוע במערב פריז

מוקדם יותר השבוע היכה הטרור בבריטניה. ביום רביעי נרצח בבירה לונדון החייל לי ריגבי בידי שני חשודים, שדקרו אותו למוות ואף ערפו את ראשו. אחד החשודים אף העניק "ראיון" לעוברי אורח שצילמו אותו, שבו ביקש מאזרחי בריטניה להתנער מממשלתם והוסיף: "אני מצטער שהנשים היו צריכות לראות אלימות כזאת, אך בארצי הן נתקלות בה מדי יום". טרם ברור אם יש קשר בין המקרים.

"לא צריך להיות חד אבחנה כדי להבחין בדמיון בין המקרים", אמר קרפין. "חייל, חשוד שבא לדקור, לא צריך אבחנה חדה כדי לראות שאנשים מקבלים השראה ממעשים שקרו בחו"ל ומחקים אותם כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully