וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מהחבר'ה: צפו בתמונות של אובמה מנשף התיכון

מגזין "טיים" פרסם את התמונות אותן שמרה ידידתו של אובמה מ-1979, בהן הוא נראה גם עם בת זוגו לנשף. היא גם שמרה הקדשה שכתב לה בספר המחזור: "את ממש מתוקה ומדליקה"

גם מתנגדיו הפוליטיים של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, יודו שיש לו כריזמה שקשה לעמוד בפניה. כעת יוצאת לאור ההוכחה שכבר כתלמיד תיכון היה אובמה נער פופולרי וחייכן. מגזין "טיים" פרסם לראשונה תמונות ישנות, שאותן שמרה ידידתו של הנשיא מאותן שנים, קלי אלמן, בתוך קופסת נעליים. בתמונות נראה אובמה בן ה-17 יחד עם אלמן ועוד נערה, בתמונה קבוצתית לפני היציאה לנשף השנתי ב-1979.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה קבוצתית: מייגן יוז, ברק אובמה, קלי אלמן, וגרג אורמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנער שמצולם בתמונות שאלמן מסרה למגזין הוא גרג אורמה, שהיה לדבריה חברו הטוב של הנער שלימים יהיה האיש החזק בעולם בבית ספר התיכון פונהו בהונולולו בירת הוואי. "הם היו כמו אחים", סיפרה אלמן על הנער, שהיה בן זוגה באותו זמן. הנערה השנייה המצולמת בתמונה היא לא פחות מאשר בת הזוג שאובמה הזמין לנשף, מייגן יוז, שהייתה תלמידה בבית ספר לבנות בעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היה כל כך נחמד להכיר אותך". ההקדשה שכתב אובמה לאלמן בספר המחזור/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמקובל במסורת האמריקנית, הארבעה הרימו כוס שמפניה יחד בטרם יצאו לנשף. "זה היה ממש כיף", סיפרה אלמן. "זמנים יפים". בין האוצרות החבויים, אלמן שמרה גם מכתב קצר שכתב לה אובמה בספר המחזור. "קלי, זה היה כל כך נחמד להכיר אותך השנה", כתב. "את ממש מתוקה ומדליקה, אני לא מבין למה גרג בכלל רוצה לבזבז את הזמן שלו אתי!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אלה היו זמנים יפים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully