וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטת הפה של מישל אובמה: "אני אם חד-הורית"

הגברת הראשונה של ארצות הברית מיהרה לתקן האמירה שיצאה מפיה במהלך ראיון, אולם זכתה לקיתונות של ביקורת ברשת. "כשבעלך הוא הנשיא, את מרגישה לבד לפעמים", אמרה אובמה

התבטאות לא מוצלחת של מישל אובמה, הגברת הראשונה של ארצות הברית, "הקפיצה" עליה מבקרים רבים. אובמה התראיינה לרשת CBS האמריקנית, והתייחסה במסגרתו לקשיים שחווים הורים המנסים לאזן בין חיי עבודה לחוצים לבין חיי הבית והמשפחה שלהם.

אובמה סיפרה בראיון כי בטרם עברה עם משפחתה לבית הלבן, היא עמדה במצב דומה לזה של הורים רבים העובדים קשה למחייתם. "לעבוד, להקפיץ את הילדים לאימון, שלא נשאר מספיק זמן לעשות קניות או לבשל, שלא נשארת אנרגיה", תיארה אובמה את חיי היומיום שלה עד לפני מספר שנים.

מישל אובמה. GettyImages
מישל אובמה מגישה את פרס הסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר האחרון/GettyImages

בשלב זה הגיעה אובמה לאמירה שהקפיצה רבים ברשת נגדה. אובמה אמרה למראיין: "האמן לי, בתור אם חד-הורית עסוקה...", ומיהרה לתקן: "אני לא צריכה להגיד חד-הורית. כאמא עסוקה...". אובמה הוסיפה כי "כשבעלך הוא הנשיא, זה מרגיש לפעמים כאילו את לבד, אבל הוא שם".

למרות התיקון המיידי של דבריה, התבטאותה של הגברת הראשונה זכתה כאמור לביקורת רבה, הממוקדת בעיקר בזכויות היתר לה זוכה אובמה במסגרת מעמדה כגברת הראשונה של ארצות הברית. לפי המבקרים, אובמה לא מתמודדת עם אותם הקשיים איתם צריכות אימהות חד-הוריות להתמודד.

אחרי ההשבעה: ברק ומישל אובמה רקדו בנשף המסורתי. רויטרס
הזוג אובמה רוקד בנשף המסורתי, לאחר השבעתו של הנשיא אובמה לכהונתו השנייה/רויטרס

באחת הרשתות החברתיות כתבה מישהי "משעשע, לא זכור לי שאני יוצאת לחופשות יוקרתיות ושיש לי משרתים או אחוזה בחינם". אדם נוסף כתב בנימה צינית "מישל המסכנה, המטפלות לא ממש מסייעות כשאת לבדך לגמרי".

מאידך, אובמה הסבירה כי למרות שמשאבים חומריים לא היוו בעיה בשבילה, זמן כן היווה בעיה. בראיון שערכה קודם לכן בבוסטון, סיפרה אובמה כי היא נוהגת לומר לנשים צעירות כמה חשוב להיות בעלות אופי גמיש, וכי היא מאמינה ש"אנחנו צריכים להקשיב לעצמנו, לתשוקותינו, ולא למדוד את ההצלחה שלנו על פי חייו של מישהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully