וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה חושפת: "הפוני שלי - משבר אמצע החיים"

בראיון שישודר במלואו ביום רביעי השתעשעה הגברת הראשונה של ארה"ב בכך שלהסתפר זה הדבר היחיד שהיא יכולה "למרוד" דרכו. בהמשך התפנתה לדבר על הפייבוריטים שלה לטקס האוסקר

טקס ההשבעה של נשיא ארצות הברית ברק אובמה בחודש שעבר היה ללא ספק אירוע מרגש עבור ארצות הברית, והעולם בכלל, אך מי שללא ספק גנבה את ההצגה הייתה דווקא הגברת הראשונה, מישל, שהפתיעה בתסרוקת קארה חדשה בתוספת פוני אופנתי. הגברת אובמה, הידועה בהקפדתה על הופעה מצודדת ואופנתית, התראיינה באמצעות הסקייפ לתכנית האירוח של רייצ'ל ריי, ואמרה כי "זה משבר אמצע החיים שלי – הפוני". הראיון המלא, שחלקים ממנו התפרסמו כבר לפנות בוקר (שלישי) ישודר ביום רביעי.

מישל אובמה לובשת שמלת מעיל של טום בראון בטקס השבעת הנשיא אובמה לכהונה שנייה, 21.1.2013. GettyImages
"הרי באנג'י לא ירשו לי לקפוץ". מישל מפתיעה באירוע ההשבעה, בחודש שעבר/GettyImages

"אני לא יכולה לקבל מכונית ספורט, לא ירשו לי לקפוץ קפיצת באנג'י...אז אני גוזרת את הפוני שלי", התבדחה אובמה וציינה כי למעשה חשפה את התספורת כבר בחגיגות יום הולדתה ה-49, ימים ספורים לפני חגיגות ההשבעה של בעלה, ברק, שזכו, מן הסתם, להד תקשורתי רב יותר.

מלבד התעסקות נרחבת בתספורת של מישל, שוחחו ריי ואשת הנשיא על הסרטים המועמדים לטקס פרסי האוסקר. מישל הודתה כי היא אהבה מאוד את הסרטים "לינקולן", "ארגו" ו"חיות הדרום הפראי", וסיפרה כי תיאלץ להפסיד את שידור הטקס בשל מחויבויות קודמות. "זו הייתה שנה נהדרת בקולנוע, אז אני לא חושבת שמישהו יכול להפסיד", סיכמה באמירה דיפלומטית למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully