וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כשברק נישק את מישל במשחק כדורסל

הבחירות מתקרבות, והנשיא האמריקאי מצא זמן לצפות בנבחרות הכדורסל שייצגו את ארה"ב באולימפיאדה. כש"מצלמת הנשיקות" התמקדה בו וברעייתו, הנשיא לא איכזב

רויטרס

מי אמר שאין זמן לקצת רומנטיקה גם כשאתה נשיא ארה"ב ומתמודד על כהונה שנייה? ברק אובמה ורעייתו מישל הגיעו אמש (שני) למשחק ידידות של נבחרת הכדורסל האמריקנית נגד ברזיל בוושינגטון, וחלקו נשיקה שתועדה על המסכים באמצעות "מצלמת הנשיקות".

בני הזוג הגיעו למשחק יחד עם בתם מאליה וסגן הנשיא, ג'ו ביידן. הנשיא לחץ את ידיהם של האוהדים והתיישב לצפות במשחק. מי שהפנתה את תשומת ליבם של בני הזוג למצלמה שמתמקדת בהם היתה מאליה, והנשיא ורעייתו לא איכזבו את הצופים, והתנשקו לקול קריאות הנוכחים: "עוד ארבע שנים". הנוכחים באולם סיפרו כי הנשיקה הנשיאותית יצאה לדרך רק בפעם השנייה בה המצלמה התמקדה בהם. בפעם הראשונה שהמצלמה התמקדה בשניים, אך אז הסתפק הנשיא בחיבוק למישל וחיוך.

ברק ומישל אובמה מתנשקים במהלך משחק כדורסל בוושינגטון יולי 2012. רויטרס
בני הזוג לא איכזבו את הקהל המריע/רויטרס

הנשיא, שידוע כחובב כדורסל, התפנה אף לשאלות הרות גורל אחרות - מי יותר טובה - "נבחרת החלומות" של 1992 עם מייקל ג'ורדן ומג'יק ג'ונסון או נבחרת הכדורסל הנוכחית שתתמודד בקרוב באולימפיאדה. "זה עניין דורי. אני הייתי באזור ב-92'. הייתי אז אוהד שיקגו בולס ואני חייב ללכת עם נבחרת החלומות", אמר אובמה במהלך ראיון ל-ESPN במחצית. עם זאת, הוא ציין כי לנבחרת היום יש כישרון יוצא דופן. "אין סיבה שלא נביא הביתה מדליית זהב", הבהיר הנשיא.

במהלך הביקור נפגש אובמה גם עם נבחרת הנשים שערכה אימון לאחר שניצחה את נבחרת ברזיל. "אנחנו לא יכולים להיות גאים יותר", אמר להן אובמה, וקיבל בתמורה חולצה של הנבחרת וכדורסל חתום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברק ומישל אובמה מתנשקים במהלך משחק כדורסל בוושינגטון יולי 2012. רויטרס
העיקר שהילדה מרוצה/רויטרס
ברק אובמה במשחק כדורסל בוושינגטון. רויטרס
"אנחנו לא יכולים להיות גאים יותר"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully