וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורחת הכבוד בהופעה של ביונסה: הגברת מישל אובמה

לפני מספר ימים הודתה הגברת הראשונה של ארה"ב כי אם הייתה יכולה להיות כל אחד אחר - הייתה בוחרת בזמרת ביונסה. אתמול הגשימה, חלקית, את חלומה והגיעה להופעה של הזמרת

מישל אובמה החליטה לפנק את עצמה ואת בנותיה, סשה ומאליה, והשלוש הגיעו אמש (שבת) להופעה של זמרת הפופ ביונסה באטלנטיק סיטי. לא ברור מה גרם לקהל יותר התרגשות: הופעתה הראשונה של הזמרת לאחר חופשת לידתה, או נוכחותן של בנות אובמה. מכל מקום, ברגע שמישל עשתה את דרכה למושב המסומן, הריע לה הקהל. חלק מהנוכחים שלפו טלפונים סלולריים ותיעדו את אשת הנשיא, שלבשה שמלה ירוקה זוהרת, בעוד אחרים צעקו את שמה. אחד מבאי המופע קרא לעברה: "זאת היסטוריה!".

הגברת אובמה לא מסתירה את אהבתה לזמרת, ולפני מספר ימים, בראיון למגזין "people", הודתה כי אם הייתה יכולה להיות כל אחד אחר – הייתה בוחרת להיות ביונסה. "נראה כי מוזיקאים מאוד נהנים מהחיים שלהם", הסבירה מישל. כזכור, הזוג הנשיאותי כבר נהנה מכשרונה של הזמרת בטקס ההשבעה של ברק אובמה לנשיאות, בו הקדישה להם ביונסה את השיר "At Last", של אטה ג'יימס.

באותו ראיון, שיתפרסם ב-4 ביוני, סיפרה מישל כי בעלה נוהג לכסות אותה בלילות. "בדרך כלל אני נכנסת למיטה לפניו. כשיחליט שהגיע הזמן בשבילו לישון הוא יכבה את האורות וינשק אותי", הוסיפה וציינה כי אחרי שיחה קצרה הוא ידאג שכל גופה עטוף בשמיכה.

עוד בנושא:
לא בלי אשתי: אובמה שכח את מישל במטוס
צפו: מישל אובמה מנצחת בתחרות שכיבות סמיכה
מישל אובמה: "אני לא איזו אישה שחורה וכועסת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully