וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מישל אובמה מנצחת בתחרות שכיבות סמיכה

הגברת הראשונה, המנהלת בארה"ב קמפיין נגד השמנה, סיפקה דוגמה אישית למופת באולפן התוכנית של אלן דג'נרס, כשהביסה בקלות את המנחה בתחרות כושר. ואיך מסדר ברק את הגרביים?

רויטרס

הגברת הראשונה של ארצות הברית, מישל אובמה, הגיעה אמש (רביעי) לתוכנית האירוח "אלן", במטרה לקדם את תוכנית האכילה הנכונה והכושר שהיא מטפחת בשנים האחרונות. אבל באיזה כושר היא עצמה נמצאת? זה בדיוק מה שמנחת התוכנית, אלן דג'נרס, ביקשה לבדוק, כששאלה אותה: "כמה שכיבות סמיכה את יכולה לעשות?".

מישל לא היססה, והשיבה בשאלה: "אני לא יודעת, אני יכולה לעשות כמה. כמה את יכולה?". חילופי הדברים הפכו עד מהרה למעשים - המעילים ירדו, ואובמה ודג'נרס "ירדו למצב 2". עד מהרה התברר שלדג'נרס אין הרבה מה למכור מול אשת הנשיא: מישל אובמה, הנאבקת במגיפת ההשמנה במדינה באמצעות קמפיין בשם "בואו נזוז", באמת לא הפסיקה לזוז - עד לניצחון המוחץ - 25 שכיבות סמיכה. "אני חשבתי שלא כדאי להשוויץ מול הגברת הראשונה, אז עצרתי", ניסתה דג'נרס לתרץ, "כי חשבתי שזה ייראה רע, ואני הולכת להביס אותה".

גם המשך הראיון סיפק כמה "כותרות", והשתיים נכנסו לדיון ער בנושא שיטת אחסון הגרביים בארונו של הנשיא, ובשאלה אם הוא סובל מ"קיבעון אנאלי" הגורם לו לסדר אותם בצורה מסוימת. כנראה שבשנת בחירות, הכל מותר.

עוד ממעללי הגברת הראשונה:
מישל אובמה: "אני לא איזו אשה שחורה וכועסת"
צרות בבית הלבן? "סכסוך בין היועצים למישל"
"כאן מישל אובמה. סנטה מעל אפריקה, בדרך אליך"
התרגשות בבית הלבן: מישל אובמה מושכת בגזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully