וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה: "אני לא איזו אישה שחורה וכועסת"

11.1.2012 / 21:10

יממה לאחר פרסום הספר על הזוג אובמה, בו הושמעו טענות קשות כלפי מישל אובמה, מכחישה אשת הנשיא סכסוכי עבר עם צוות הבית הלבן וסולחת, למרות עוגמת הנפש שנגרמה לה, לדבריה

הגברת הראשונה של ארצות הברית, הלא היא אשת הנשיא, מישל אובמה, הכחישה היום (רביעי) כל סכסוך שהיה בעבר בינה לבין עוזריו הבכירים של בעלה, כפי שהוזכר בספר על הזוג, "The Obamas", שיצא אתמול לאור. בראיון טלוויזיוני לרשת CBS אמרה מישל כי "זהו כתם שמנסים להדביק לי מאז היום בו ברק הודיע לי שהוא מתכוון לרוץ לנשיאות ארצות הברית ב-2008, כאילו שאני איזו אישה שחורה וכועסת".

עוד הוסיפה גברת אובמה כי היא אינה נוהגת לבקר באגף המערבי של הבית הלבן, בו שוכנים משרדי הנשיא, ולעולם לא נקלעה לוויכוח עם ראש המטה לשעבר של הנשיא, רם עמנואל או עם מזכיר העיתונות, רוברט גיבס. "אין לי דין ודברים עם הצוות של בעלי", חזרה מישל ואמרה.

על פי הספר, שנכתב על ידי ג'ודי קנטור, שרר מתח בין הגברת הראשונה לבין גיבס, אשר לא נהג להכביר עליה מילים טובות. אובמה, מצידה, טענה כי גיבס לעולם יישאר חבר טוב. למרות המצב אליו נקלעה, הצליחה אשת הנשיא הצליחה לשמור על נימה מבינה ופשרנית כשאמרה כי "זה אך טבעי שאנשים אומרים דברים שאחר כך הם מצטערים עליהם וכולנו עושים טעויות כל יום. לעתים אומרים דברים שלא מתכוונים אליהם באמת".

עוד על הספר "The Obamas":
צרות בבית הלבן? "סכסוך בין היועצים למישל אובמה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully