וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הערובה מהבנק צפתה בתיעוד הירי: "החזיר אותי לאירוע"

רמי שני

23.5.2013 / 0:06

מרים כהן התקשתה לצפות בסרטוני מצלמות האבטחה שתיעדו את רגעי האימה. עובדת הסניף מיכל בן שטרית: "מפתיע קור הרוח, איך אדם קוטף חיים ככה בשנייה". צפו בתיעוד מסע הנקם

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

ניצולי מסע הרצח בסניף בנק הפועלים בבאר שבע התקשו לצפות בתיעוד מהאירוע, שהותר אמש (רביעי) לפרסום. בסרטי מצלמות האבטחה נראים צעדיו של איתמר אלון, שרצח ארבעה בני אדם ופצע שלושה נוספים. בהמשך נראות גם פעולות המשטרה לשחרור הפצועים מהירי.

תיעוד: מסע הנקמה בסניף בנק הפועלים. צילום מסך
איתמר אלון בסרטון שתועד במצלמות האבטחה/צילום מסך

מרים כהן, עובדת הסניף שנלקחה על ידי אלון כבת ערובה, אמרה לוואלה! חדשות: "היה לי קשה לראות את הסרטון, זה מחזיר אותי לאירוע". מיכל בן שטרית, עובדת נוספת בסניף שהסתתרה מפניו של אלון ברגעי האימה, אמרה לערוץ 10: "מפתיע קור הרוח, איך אדם יכול לקטוף חיים ככה בשנייה, בלי לחשוב אפילו". בן שטרית, שהייתה האחרונה להימלט מהסניף, סיפרה כי זיהתה בבירור את זהותו של אלון. "עכשיו אני מבינה שזיהיתי חלק מהפנים שלו כי הוא הגיע לכיוון החדר שלי – ואלה הבגדים שראיתי, הצבעים שראיתי", שחזרה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים פורצים פנימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון נראה אלון נכנס לסניף בפעם הראשונה מעט אחרי 11:30 בבוקר. תחילה הוא מנסה נראה משוחח עם עובד הבנק, וככל הנראה מנסה לשכנע אותו לאפשר לו למשוך כסף. כשעה וחצי אחר כך, בשעה 12:50, נראה אלון מסתובב ליד הכניסה לסניף עם אקדח ויורה כלפי מטה. לאחר מכן, ניתן לראות את אלון מחליף מחסנית באקדחו – ונכנס לסניף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלוש דקות אחרי תחילתו של האירוע נראים השוטרים הראשונים שהגיעו למקום, עוד בטרם היה ברור מה מתרחש בבנק. אחד מהשוטרים נראה משוחח עם אזרחים ומנסה לדלות מהם פרטים. שוטר אחר נכנס לסניף ונמלט ממנו עם הישמע קולות הירי. בשלב זה דיווחו הבלשים על האירוע לפיקוד המשטרה. אז הם נראים מתחילים לנוע מאחורי חומה נמוכה במטרה לחתור למגע עם אלון. בנקודה זו הגיע מפקד משטרת באר שבע, ניצב-משנה תומר בדש, שפיקד על המשימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרים כהן מוברחת אל מחוץ לסניף לאחר שנלקחה כבת ערובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

13 דקות אחרי שהחל האירוע, נכנס בדש למקום עם שניים מאנשיו. אלה החלו להוציא גופות ופצועים, וכן אישה שהסתתרה מאחורי שולחן. בדש שוחח עמה כדי להבין את מצבה, ואז נעלם מעדשת המצלמה יחד עם שוטר נוסף כדי להבריחה מהמקום.

במשך שלוש דקות מנסים בדש ושוטריו לשאת ולתת עם הרוצח אלון, אולם ניסיונותיהם אינם צולחים. מיכל בן שטרית היא האחרונה לעזוב את המקום בשעה 13:14, כאשר ארבע דקות לאחר מכן נורה כדור לעבר תא השירותים שבו התבצר אלון עם בת הערובה מרים כהן. כעבור 50 דקות, לאחר מאמצים לנהל עמו משא ומתן, הוא מורה לכהן להסתובב כשגבה אליו – ואז מתאבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איך אדם יכול לקטוף חיים ככה בשנייה?". הרוצח, איתמר אלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול, בשעות הערב המאוחרות, נערכה לאיתמר אלון לוויה קצרה בבית העלמין בבאר שבע. משפחתו המצומצמת של אלון נכחה בטקס.

הובא למנוחות איתמר אלון החשוד בירי בסניף הבנק. ספק 500
משפחתו המצומצמת השתתפה בלוויה. קברו של איתמר אלון/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully