וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הבנק שנהרג מונה לפני שבועיים: "יקר ואהוב"

רמי שני

20.5.2013 / 22:25

אבנר כהן, שנורה למוות בסניף הבנק בבאר שבע, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. "הוא היה חתיך. הייתי מוכנה לאבד עין בשבילו", סיפרה דודתו שהייתה בת המשפחה האחרונה לראותו

צילום: דניאל בוק, רומן ואינר, עומר מירון, ערוץ 10, רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

איש משפחה ומנהל אהוב: אבנר כהן, שנורה למוות בסניף הבנק אותו החל לנהל רק לאחרונה, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. דודתו, זהבה טפירו, סיפרה הערב (שני) בשיחה עם וואלה! חדשות כי הייתה האחרונה לראות אותו, מאחר והגיעה לסניף הבנק למסור לאחיינה הזמנה לחתונת בנה.

"נכנסתי לבנק עם התיק ולא בדקו לי אותו. למה לא היה מאבטח בסניף?", תהתה בזעם. "איפה יוחנן דנינו? למה לא נותנים למאבטחים זכות לירות במי שיורה?". לדבריה, אבנר היה "אחיין שאין מילים לתאר אותו. הייתי מסכימה גם לקבל אותו בלי רגל, רק שיחזור". כהן הגיעה לסניף הבנק למסור לאחיינה הזמנה לחתונת בנה.

תקרית הירי בבאר שבע - כותרות נוספות:
"הוא שלף את האקדח ואמר: 'תשתקי או שאירה בך'"
אקדחו של החשוד בירי בבאר שבע הוחרם ב-2011 - והושב
אבי ההרוגה בבאר שבע: "למה לקחת חפים מפשע?"

אבנר כהן, מנהל הבנק שנרצח בבאר שבע, מאי 2013. באדיבות המשפחה
"למה לא היה מאבטח בסניף?" כהן/באדיבות המשפחה

טפירו הייתה נסערת מאוד כששמעה על האירוע והגיעה לבית החולים במהרה. "הוא היה חתיך. דומה לאלן דילון. גבוה מאוד. הרגליים שלו לא נגמרו. רק לפני שבועיים הוא בישר לי שהוא יהיה מנהל הסניף ואני בירכתי אותו", היא אמרה. "הייתי מוכנה לאבד עין בשבילו. אחיין כל כך יקר ואהוב על כל המשפחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"נקיים חתונה בעצב רב"

בנו האמצעי של כהן חגג לפני חודש בר מצווה ולפני שלושה חודשים עברה המשפחה מבאר שבע לעומר. כהן למד במגמת כימיה בתיכון מקיף ג' בבאר שבע, שירת בצה"ל ואחר כך השלים תואר ראשון במינהל עסקים. בתקופה האחרונה החל ללמוד משפטים. "באתי לתת לו הזמנה לחתונה של הבן שלי והייתי עד הצהרים איתו. עכשיו לא נבטל את החתונה אבל נקיים אותה בעצב רב", אמרה דודתו.

מחקירה ראשונית עולה כי אלון הגיע לבנק וביקש למשוך כסף מהכספומט. משלא עלה בידו למשוך את הכסף, הוא ניסה להסדיר את קבלת המזומנים עם פקידי הבנק, אך ללא הצלחה. על פי החשד, בשלב זה הוא שב לביתו ולקח את נשקו האישי. סביב השעה 13:00 הוא נכנס לסניף והחל לירות לכל עבר. מהירי נהרגו כהן, סגן מנהל הסניף מאיר זיתון, ענת אבן חיים ועידן סברי, ושלושה אחרים נפצעו. רבים מהלקוחות נמלטו מהסניף אולם החשוד הצליח לקחת את אחת מעובדות הסניף כבת ערובה. כעבור זמן מה היא שוחררה ופונתה לקבלת טיפול רפואי. יתר הנפגעים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully