וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ההרוגה בבאר שבע: "למה לקחת חפים מפשע?"

20.5.2013 / 20:32

"התקשרתי לשאול מה קורה והחתן שלי אמר לי לבוא דחוף למיון", סיפר האב על רגעי החרדה לאחר תקרית הירי בבנק בו נרצחה בתו, ענת אבן חיים בת ה-34 על ידי איתמר אלון

צילום: דניאל בוק, רומן ואינר, עומר מירון, ערוץ 10, רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

"היא נקטפה בטרם עת על לא עוול בכפה", כך אמר הערב (שני) רפאל ביטון, אביה של ענת אבן חיים בת ה-34, שנורתה בצהריים למוות בסניף בנק הפועלים בבאר שבע על ידי שוטר מג"ב לשעבר, איתמר אלון, שהתאבד בסוף התקרית. אבן חיים הותירה אחריה ילדה בת 11 ושני תאומים בני שלוש. "ענת כל הזמן הייתה עם שמחת חיים, עם כל מה שהיא עברה בחיים. היא תמיד חייכה, תמיד אמרה 'עכשיו טוב ושאלוהים ייתן שיהיה לי יותר טוב'. היא בחורה מסורה, היא מטפלת בילדים במסירות ובאהבה ונתנה להם כל מה שהיה חסר להם. היא לא החסירה מהם כלום אף פעם".

לדברי האב, בתו ביקרה את אחותה סימה הבוקר, שהייתה מופתעת לראותה, משום שבדרך כלל היא נמצאת בעבודה בשעות אלה. "היה לה מינוס בבנק והיא רצתה לבדוק מה קורה. ואז הגיעה הבשורה המרה", סיפר האב. "התקשרתי לבת שלי כששמעתי על האירוע, התקשרתי לשאול מה קורה והחתן שלי אמר לי לבוא דחוף למיון ולא אמר לי שמדובר בבת שלי. לא הייתה לי שום הרגשה אבל אם זה הגורל אין מה לעשות נגד זה".

תקרית הירי בבאר שבע - כותרות נוספות:
הנרצחים בירי בבאר שבע: מנהל סניף הבנק וסגנו
אקדחו של החשוד בירי בבאר שבע הוחרם ב-2011 - והושב
כך התרחש מסע הנקמה הקטלני בבנק - שלב אחר שלב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם זה הגורל אין מה לעשות נגד זה". אבן חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני עדיין לא מעכל, זה טירוף", הוסיף ביטון. "אם הוא היה רוצה לעשות משהו שיתנקם באלה שפגעו בו, אבל למה לקחת אנשים חפים מפשע?", התייחס לחשוד ברצח. "אנשים לא עשו כלום ובסך הכל באו לסדר את הסידורים שלהם אבל אם זה מה שהקדוש ברוך הוא רצה אז זה מה שיקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"שלא תסבול אחרי מותה"

ביטון ביקש שבתו לא תנותח לאחר המוות על מנת שניתן יהיה לקבור אותה במהירות האפשרית: "אני מבקש מכל הגורמים שיעזרו לנו ושלא ינתחו את הגופה. לפחות אם היא סבלה בחיים שלא תסבול גם לאחר מותה. בחלומות הכי שחורים שלנו לא האמנו שזה מה שיקרה לנו אבל זה מה יש".

בני משפחתה של ענת אבן חיים הגיעו מיד לאחר היוודע דבר האירוע לבית החולים. "הבת שלי הלכה", זעקה אמה של אבן חיים בבית החולים. קרובת משפחה סיפרה כי אמה של אבן חיים המתינה לה מחוץ לבנק, אך אז פתח החשוד בירי והיא לא הספיקה לצאת מהסניף. "פרח כזו הלכה, אישה מדהימה ומקסימה", אמרה קרובת המשפחה לוואלה! חדשות. "זו אבדה כבדה למשפחה". לדבריה, בני המשפחה גילו על האירוע בפייסבוק.

5 הרוגים ופצוע קשה באירוע ירי בבנק הפועלים, ב"ש. מאי 2013. חדשות 24
זירת האירוע, היום/חדשות 24

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד - איתמר אלון מבאר שבע - הגיע לבנק וביקש למשוך כסף מהכספומט. משלא עלה בידו למשוך את הכסף, הוא ניסה להסדיר את קבלת המזומנים עם פקידי הבנק, אך ללא הצלחה. על פי החשד, בשלב זה הוא שב לביתו ולקח את נשקו האישי. סביב השעה 13:00 הוא נכנס לסניף והחל לירות לכל עבר. מהירי נהרגו אבן חיים, מנהל הסניף אבנר כהן, סגן מנהל הסניף מאיר זיתון ועידן סברי, ושלושה אחרים נפצעו. רבים מהלקוחות נמלטו מהסניף אולם החשוד הצליח לקחת את אחת מעובדות הסניף כבת ערובה. כעבור זמן מה היא שוחררה ופונתה לקבלת טיפול רפואי. יתר הנפגעים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

לפניות לכתבת: michalresh1@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully