וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הנער שנהרג בהתהפכות טרקטורון נחקרו

19.5.2013 / 20:50

הוריו של נהוראי דנינו, שנהרג במהלך צילום סרטון לרגל בר המצווה, נחקרו בחשד לגרימת מותו ברשלנות. במשטרה מציינים כי החקירה מתנהלת בצורה עדינה בעקבות הטרגדיה המשפחתית

הוריו של נהוראי דנינו, שנהרג לפני כחודש וחצי בתאונת הטרקטורון בחולות יבנה, נחקרו לאחרונה בחשד לגרימת מוות ברשלנות של בנם בעת צילום סרט בר המצווה של נהוראי ואחיו התאום. מאז המקרה, נחקרו כל המעורבים אך במשטרה המתינו שיחלפו 30 ימים למותו של הנער כדי לחקור גם את הוריו. לפני כשבועיים נחקרו השניים וחקירת המשטרה נמשכת. מהמשטרה נמסר כי התיק עדיין נמצא בחקירה, המתנהלת "בצורה עדינה בעקבות הטרגדיה המשפחתית".

נהוראי דנינו בן ה-13 שנפצע בתאונת טרקטורון ומת מפצעיו, אפריל 2013. באדיבות המשפחה
מת מפצעיו בבית החולים. דנינו/באדיבות המשפחה

דנינו נפצע בסוף חודש מרץ במהלך צילום סרטון שתכננה המשפחה להקרין באירוע בר המצווה. לאחר האירוע, נחקר נער בן 17, חבר משפחתו של דנינו שנחשד במעורבות בתאונה. קרוב משפחה של דנינו, כבן 20, נעצר גם הוא בחשד ששיבש הליכי משפט בכך ששטף את הטרקטורון לאחר המקרה. השניים שוחררו לאחר זמן קצר.

כמה ימים לאחר התאונה, מת דנינו מפצעיו בבית החולים שיבא בתל השומר. זאת, לאחר שאושפז במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי במשך כשבוע במהלכו היה מחוסר הכרה, מוקדם ומונשם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully