וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידרדרות במצב הנער שנפצע בצילום סרטון לבר מצווה

29.3.2013 / 12:33

נהוראי דנינו בן ה-13 מאושפז בבית החולים בתל השומר ומצבו מוגדר קריטי, זאת לאחר שנפגע בראשו בהתהפכות טרקטורון. בן 17 החשוד במעורבות בתאונה שוחרר למעצר בית

הרעה במצבו של בן ה-13 שנפצע בצילום סרטון לבר המצווה: בבית החולים שיבא בתל השומר חלה הבוקר (שישי) הידרדרות במצבו של נהוראי דנינו, שנפגע קשה בראשו בהתהפכות טרקטורון. מצבו של דנינו מוגדר כעת קריטי. נער בן ה-17, חבר משפחתו של דנינו החשוד במעורבות בתאונה, שוחרר היום למעצר בית בן ארבעה ימים.

כמו כן, הוארך מעצרו של חשוד אחר, קרוב משפחה של דנינו כבן 20, בחשד ששיבש הליכי משפט בכך ששטף את הטרקטורון. עורך דינו של החשוד אמר בדיון בעניינו כי מדובר בהליך שגרתי, של ניקיון הכלי לאחר השימוש בו ולפני החזרתו לבעליו. עם זאת, השופט קבע כי שתיקתו של החשוד בחקירה והפעולה המיידית של שטיפת הטרקטורון לא מראים על אי-כוונת שיבוש הליכי חקירה, והוא נעתר חלקית לבקשת המשטרה, שביקשה תחילה להאריך את מעצרו בשישה ימים.

דנינו נפצע ביום רביעי בדיונות הסמוכות ליבנה, ופונה במסוק לבית החולים. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו טיפול לבן ה-13, שהתכונן לחגיגת בר המצווה שלו וצילם במקום סרטון שאותו תכננה משפחתו להקרין באירוע. קרוב משפחתו שאותר בידי המשטרה לאחר התאונה, נלקח אז לתשאול ובחר לשמור על זכות השתיקה.

בצילומי סרטון לבר מצווה: בן 13 נפצע קשה בהתהפכות טרקטורון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully