וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות הנער בהתהפכות הטרקטורון: חשד לרשלנות

2.4.2013 / 20:07

נהוראי דנינו, בן ה-13 שמת מפצעיו אחרי שהיה מאושפז מאז השבוע שעבר, הובא למנוחות. סבתו: "במקום הזמנה לבר מצווה קיבלתי הלוויה"; חשוד אחד במעורבות בתאונה נותר במעצר

עשרות חברים וקרובי משפחה באו היום (שלישי) לבית העלמין ביבנה וליוו למנוחות את נהוראי דנינו, הנער שנהרג בתאונת טרקטורון בצילומי קליפ לבר המצווה. הבוקר, עם קבלת הבשורה על מותו, תושבים רבים וקרובי משפחה הגיעו לבית המשפחה ביבנה כדי לנחם את בני המשפחה האבלים.

בחנייה פוזרו ספסלים עבור האבלים שהגיעו ועמדו מחוץ לבית המשפחה, והמתכנסים חיבקו זה את זה כדי להתנחם על המוות הטרגי. רבים המתינו בכניסה לבית כדי לחכות להוריו של נהוראי עד שובם מבית החולים, וכשחזרו בני הזוג ניגשו אליהם בבכי. הנוכחים סיפרו על הקושי להאמין כי הנער מת מפצעיו אחרי זמן כה רבה שהרופאים נלחמו על חייו במהלך הימים האחרונים.

נהוראי דנינו בן ה-13 שנפצע בתאונת טרקטורון ומת מפצעיו, אפריל 2013. באדיבות המשפחה
חקירת המשטרה תתמקד בחשד כי מותו של הנער נבע מרשלנות. נהוראי דנינו/באדיבות המשפחה

דנינו הותיר אחריו הורים, אח תאום ואח גדול. סבתו של נהוראי עמדה בצהריים בפתח הבית וסירבה להאמין לידיעה על מותו: "הוא היה ילד מדהים, הוא היה הכל, ילד טוב ותלמיד טוב - ועכשיו הוא הלך. עוד חודש היינו צריכים לחגוג בר מצווה, ועכשיו במקום לקבל הזמנה אני מקבלת הלוויה. מה אני יכולה לספר עליו? אני לא יכולה לעכל את הבשורה". בהמשך התייחסה גם לאירוע בו נפצע נהוראי באורח אנוש: "בסיבוב הראשון הכל היה טוב, גם בסיבוב השני הכל היה בסדר, אבל בסיבוב השלישי הוא נפגע ועכשיו הוא הולך לקבר. הוא היה הנשמה של הבית, ועכשיו הוא איננו".

ידידו של נהוראי , דודי עטר, תיאר את תחושותיו: "מאוד קשה וכואב שהוא נפטר. הוא היה ילד טוב ממשפחה טובה, ילד נשמה. הוא אהב מאוד כדורגל והייתה לו שמחת חיים. אני מאוד מקווה שהוא ישמור עלינו מלמעלה".

נהוראי דנינו בן ה-13 שנפצע בתאונת טרקטורון ומת מפצעיו, אפריל 2013. באדיבות המשפחה
"ילד מדהים, ילד טוב ותלמיד טוב, ועכשיו הוא הלך". נהוראי דנינו ז"ל/באדיבות המשפחה

דנינו נפצע בהתהפכות טרקטורון לפני כשבוע כשנסע בדיונות ליד יבנה, בזמן שהתכונן לחגיגת בר המצווה שלו. הוא צילם במקום סרטון, שאותו תכננה משפחתו להקרין בחגיגה. מסוק פינה אותו לבית החולים, שם מת היום מפצעיו.

החקירה לבירור נסיבות התאונה נמשכת. עד כה נחקרו בין חמישה לשישה בני אדם שהיו נוכחים במקום בעת האירוע, ושניים מהם נעצרו. האחד שוחרר והשני שוחרר למעצר בית. החקירה מתמקדת כעת בחשד לגרימת מוות ברשלנות, ובתום החקירה יועבר החומר לפרקליטות, שתכריע אם להגיש כתבי אישום בפרשה. בתום ימי השבעה יוזמנו הוריו של נהוראי לתחקור במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully