וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת בן ה-13 שנפגע מטרקטורון בצילומי סרטון בר המצווה

נהוראי דנינו, שנפגע שבוע שעבר מטרקטורון בחולות יבנה, מת היום בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שבימים האחרונים אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא ללא הכרה, מורדם ומונשם

נהוראי דנינו, הנער בן ה-13 שנפגע בשבוע שעבר בתאונת הטרקטורון באזור חולות יבנה, מת הבוקר (שלישי) מפצעיו בבית החולים שיבא בתל השומר. בשבוע שעבר נפצע דנינו בעת צילומים לסרטון בר המצווה שלו. בימים האחרונים היה מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי, כשהוא מחוסר הכרה, מורדם ומונשם.

נהוראי דנינו בן ה-13 שנפצע בתאונת טרקטורון ומת מפצעיו, אפריל 2013. באדיבות המשפחה
נהוראי אושפז בימים האחרונים במחלקה לטיפול נמרץ/באדיבות המשפחה

בשבוע שעבר שוחרר למעצר בית נער בן 17, חבר משפחתו של דנינו החשוד במעורבות בתאונה. כמו כן, הוארך מעצרו של חשוד אחר, קרוב משפחה של דנינו כבן 20, בחשד ששיבש הליכי משפט בכך ששטף את הטרקטורון. עורך דינו של החשוד אמר בדיון בעניינו כי מדובר בהליך שגרתי, של ניקיון הכלי לאחר השימוש בו ולפני החזרתו לבעליו. עם זאת, השופט קבע כי שתיקתו של החשוד בחקירה והפעולה המיידית של שטיפת הטרקטורון לא מראים על אי-כוונת שיבוש הליכי חקירה, והוא נעתר חלקית לבקשת המשטרה, שביקשה תחילה להאריך את מעצרו בשישה ימים.

נהוראי דנינו בן ה-13 שנפצע בתאונת טרקטורון ומת מפצעיו, אפריל 2013. באדיבות המשפחה
שניים מקרובי משפחתו נעצרו לאחר התקרית. דנינו/באדיבות המשפחה

דנינו נפצע ביום רביעי בדיונות הסמוכות ליבנה, ופונה במסוק לבית החולים. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו טיפול לבן ה-13, שהתכונן לחגיגת בר המצווה שלו וצילם במקום סרטון שאותו תכננה משפחתו להקרין באירוע. קרוב משפחתו שאותר בידי המשטרה לאחר התאונה, נלקח אז לתשאול ובחר לשמור על זכות השתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully