וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בדירה בקריית גת; אישה נפגעה קשה

רמי שני

16.5.2013 / 17:56

השריפה פרצה בקומה השלישית של בניין מגורים, כנראה כתוצאה מקצר בחיבורי חשמל ארעיים שהותקנו במקום. שני ילדים נפגעו באורח בינוני ואדם נוסף קל. הדירה ניזוקה באופן קשה

ארבעה בני אדם נפגעו היום (חמישי) בשריפה שפרצה בדירת מגורים בקריית גת. אישה אחת נפגעה באורח קשה, שני ילדים נפגעו באורח בינוני ואדם נוסף באורח קל. צוותי כיבוי מאשקלון וקריית גת, הצליחו להשתלט על השריפה שפרצה בדירה בקומה השלישית של בניין מגורים בעיר הדרומית. ארבעת הפצועים, שנפגעו משאיפת עשן, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון, לאחר שחולצו וטופלו בידי צוותים של מגן דוד אדום וכיבוי אש.

גבר מת בשריפה שפרצה בדירה באור עקיבא. שלומי גבאי
תוצאות השריפה אתמול באור עקיבא, בה מת גבר בן 72 משאיפת עשן/שלומי גבאי

השריפה פרצה באחד מחדרי הדירה בנסיבות שטרם התבררו. בשעה זו פועלים לוחמי האש לפתוח פתחים כדי לפנות עשן וחום מהבית. הדירה ניזוקה באופן קשה ודירות סמוכות נפגעו מהחום והעשן. ממערך הכיבוי נמסר כי עם סיום פעולות הכיבוי, תיפתח חקירה לבירור נסיבות התלקחות הלהבות. בין השאר ייבחן אם מדובר בהתלקחות כתוצאה מקצר חשמלי או משחקים באש באחד החדרים. גורמי כיבוי ציינו כי במקום יש חיבורי חשמל ארעיים ואפשר שהאש התפתחה כתוצאה מקצר באחד מהם. עם זאת, נבדקות גם אפשרויות אחרות.

אתמול לפנות בוקר, פרצה שריפה בדירה בבניין בן שלוש קומות ברחוב דוד המלך באור עקיבא. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום החלו לטפל ולבצע פעולות החייאה בגבר בן 72, שהתגורר לבדו בקומת הקרקע, אשר סבל משאיפת עשן ומכוויות. הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו של האיש לאחר שפעולות ההחייאה לא צלחו. כוחות כיבוי אש הגיעו למקום והשיגו שליטה על האש. סיבת פרוץ הדליקה עדיין נבדקת.

אדם נהרג בשריפה שפרצה בדירה באור עקיבא. שלומי גבאי
תמונה נוספת מהדירה באור עקיבא אשר עלתה אתמול באש/שלומי גבאי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully