וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 72 מת משאיפת עשן בשריפה שפרצה בדירה באור עקיבא

שלומי גבאי

15.5.2013 / 2:55

צוותי מגן דוד שהגיעו לדירה, ברחוב דוד המלך בעיר, ביצעו בגבר פעולות החייאה, אך נאלצו בסופן לקבוע את מותו. טרם ברור מה גרם לדליקה. שלשום נפצעה בת 93 בשריפה בתל אביב

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

שריפה פרצה לפנות בוקר (רביעי) בדירה בבניין בן שלוש קומות ברחוב דוד המלך באור עקיבא. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום החלו לטפל ולבצע פעולות החייאה בגבר בן 72, המתגורר לבדו בקומת הקרקע, שסבל משאיפת עשן ומכוויות. הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו של האיש לאחר שפעולות ההחייאה לא צלחו. כוחות כיבוי אש הגיעו למקום והשיגו שליטה על האש, וסיבת פרוץ הדליקה עדיין נבדקת.

ירון משיח, חובש בכיר במד"א סיפר לוואלה! חדשות: "בשעה 1:16 התקבלה קריאה במוקד מד"א שרון על שריפה בדירה ברחוב הנמצא קרוב לתחנת מד"א בעיר. כשהגענו למקום קיבלנו לידינו את הגבר שחולץ על ידי כיבוי אש. הוא סבל מכוויות בפלג גופו העליון ומשאיפת עשן. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות ולבסוף נאלצנו לקבוע את מותו".

גבר מת בשריפה שפרצה בדירה באור עקיבא. שלומי גבאי
בתום מאמצי החייאה נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו של הגבר. הדירה השרופה באור עקיבא/שלומי גבאי

סימה כהן, המתגוררת בשכנות לדירה בה פרצה השריפה סיפרה לוואלה! חדשות כי כאשר שבו, היא ובני משפחתה, הביתה מארוחת החג סמוך לשעה 2:00 הם הבחינו בעשן סמיך שעולה מן הדירה בקומת הקרקע, אך מיד הבינו שלא מדובר במנגל שדולק אלא במשהו חריג. כשהתקרבו בני המשפחה לדירה הם הבינו כי זאת שריפה והזעיקו מיד את מכבי האש.

ביום שני האחרון נפצעה תושבת תל אביב בת 93 באורח בינוני עד קשה מדליקה שפרצה בדירתה בקומה החמישית בבניין ברחוב ששת הימים בעיר. צוות כיבוי אש השתלט על האש אך הדירה נשרפה כליל. לפני יותר משבוע אירע אסון באלעד לאחר שילד כבן שלוש וחצי נכווה מאש שאחזה בבגדיו ונפצע באורח קשה. ההערכה היא כי הילד שיחק בגפרורים וכתוצאה מכך עלה באש. הוא הועבר לטיפול בבית החולים תל השומר כשהוא סובל מכוויות קשות בכ-60% מחלקי גופו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully