וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון באלעד: ילד שיחק בגפרורים ונשרף, מצבו קשה

5.5.2013 / 17:00

עדי ראייה סיפרו כי הם מצאו את הילד בן השלוש כשהוא "רץ בעוד האש אוחזת בו". פרמדיקים של מד"א ייצבו את מצבו והעבירו אותו לטיפול בבית חולים כשהוא סובל מ-60% כוויות

אסון באלעד: ילד כבן שלוש נפצע אחרי הצהריים (ראשון) באורח קשה, אחרי שנכווה מאש שאחזה בבגדיו. ההערכה הראשונית היא שהילד שיחק בגפרורים, וכתוצאה מכך עלה באש.

סמוך לשעה 16:00 נמסר למד"א מרחב ירקון על ילד שנכווה ברחוב יונתן בן עוזיאל באלעד. פרמדיקים של הארגון הגיעו לדירה, שם מצאו את הילד שסובל מכוויות קשות בכ-60% מגופו, במיוחד בפלג הגוף העליון. הם העניקו לו סיוע ראשוני והעבירו אותו להמשך טיפול בבית החולים תל השומר כשהוא במצב קשה.

"קיבלנו קריאה על ילד שנכווה בצורה קשה", סיפר לוואלה! חדשות פרמדיק מד"א, ברק ויטינברג. "מצאנו ילד עם כוויות על רוב גופו העליון". לדבריו, הצוות הרפואי הגיע לדירה אחרי שאלו שנכחו במקום הצליחו לכבות את הילד שעלה באש. "השכנים שהביאו אותו לאמבולנס תיארו בפנינו כי הם מצאו אותו רץ כאשר האש אוחזת בו. מיד התחלנו בטיפול וייצבנו את מצבו. פיננו אותו לתל השומר במצב קשה אך בהכרה מלאה". המשטרה בודקת את האירוע כדי להבין איך לכאורה משחק בגפרורים הוביל לתוצאה הקשה.

בחודש שעבר נפגע נער בן 13 באורח בינוני מכוויות כתוצאה משפיכת אצטון על מנגל בוער בצפת. צוות מד"א ממרחב ירדן שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים זיו בצפת כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully