וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נכווה אנושות בשריפה שפרצה בגלל סיגריה

רמי שני

26.1.2013 / 13:15

דליקה פרצה בבניין מגורים באשדוד, ככל הנראה מסיגריה שהתלקחה. אדם כבן 50 פונה לבית החולים כשהוא סובל מ-100% כוויות. ילד שהיה בדירה חולץ ללא פגע. המשטרה חוקרת

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

אזור התעשייה בו נהרגו שני הפועלים הבוקר

עוד אסון באשדוד: אחרי שבשעות הבוקר נהרגו שני עובדים במפעל בבתי הזיקוק בעיר, בשעות הצהריים (שבת) פרצה שריפה בבניין מגורים ברחוב האגוז - ממנה נפצע אנושות אדם אחד. ב-12:10 נמסר למד"א מרחב לכיש על שריפה בדירה בקומה השלישית של בניין בן 12 קומות באזור המרינה בעיר. פרמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי לגבר בשנות ה-50 לחייו שנפגע כאמור באורח קשה מאד. לאחר סריקות לא אותרו נפגעים נוספים.

ניידת מד"א בזירת השריפה באשדוד. מד"א
המרפסת החרוכה/מד"א

מחקירה ראשונית של האירוע החמור עולה כי האיש במרפסת ביתו ועישן סיגריה. אז, ככל הנראה, נפלה הסיגריה מידו והציתה את הכורסה עליה ישב. שכנים שראו את השריפה הזעיקו מיד את כוחות כיבוי האש. אלה השתלטו על האש וחילצו מהלהבות ילד שהיה בבית, ואשר לא נפגע.

בתום פעולות החייאה, העבירו אנשי מד"א את הפצוע האנוש לבית החולים קפלן ברחובות כשהוא מורדם ומונשם, וכשהוא סובל מ-100% כוויות בכל חלקי גופו. המשטרה תחקור את מסיבות הדליקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניידת מד"א בזירת השריפה באשדוד. מד"א
ניידת מד"א מפנה את הפצוע לבית החולים, היום/מד"א

מוקדם יותר היום, נהרגו שני עובדים בבתי הזיקוק באזור התעשייה הצפוני באשדוד, לאחר שככל הנראה שאפו חומר מסוכן במהלך עבודתם. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק לשניים, אחד בשנות ה-20 לחייו והשני בשנות ה-40 לחייו, טיפול רפואי וביצע בהם פעולות החייאה. לאחר זמן קצר נאלץ הצוות לקבוע את מותם של השניים. התאונה אירעה כאשר השניים יצאו לבצע ביקורת באחד ממתקני הייצור. בשלב מסוים ניתק הקשר איתם וכשיצאו לחפש אותם הם נמצאו ללא הכרה. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully