וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללת המפעל בלוד: פועל נמחץ תחת גליל נייר ענק ומת

12.5.2013 / 15:52

שתי שריפות פרצו בסוף השבוע שעבר במפעל האריזות "קר-גל". עם חזרת הפועלים לעבודה טרגדיה הכתה בפעם השלישית - פועל בן 37 נהרג לאחר שגליל במשקל 500 ק"ג נפל ופגע בו

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

(צפו בתיעוד השריפה בשבוע שעבר)

גבר בן 37 נהרג בצהריים (ראשון) במפעל "קר-גל" באזור התעשייה בלוד, לאחר שגליל נייר במשקל 500 קילוגרמים נפל עליו ומחצו למוות. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום החל להעניק לו טיפול רפואי, אך לאחר ניסיונות החייאה נאלץ לקבוע את מותו. מדובר במפעל ששב לעבודה סדירה רק ביום חמישי האחרון, בעקבות שתי שריפות שאירעו בסוף השבוע שעבר, והיה מושבת במשך השבוע. המשטרה בוחנת יחד עם חוקרי משרד התמ"ת את נסיבות התאונה. "גליל נפל על פועל מגובה, פגע בגפיים התחתונות וגרם למותו", סיפר מנדי חביב, מפקד זק"א שפלה. "אנו מחכים לצוות חוקרים של משרד התמ"ת כדי לחקור את נסיבות המקרה, בהמשך צוות זק"א יעשה את עבודתו לאחר שהחקירה הראשונית תסתיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השריפה בקר-גל, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעדויות מהשטח עולה כי ככל הנראה מלגזה פגעה באחד הגלילים. בעקבות הפגיעה מספר גלילים החלו להתגלגל ואחד מהם נפל על הפועל שהיה במקום וגרם למותו.

כאמור, המפעל לנייר, הממוקם באזור התעשייה הצפוני של לוד, עבר לפני כעשרה ימים שריפה קשה, במהלכה עלו באש חומרי גלם רבים של המפעל. בתום שעות ארוכות, הצליחו מכבי האש להשתלט על הדליקה, רק לאחר שחמישה מהם נפגעו באורח קל משאיפת עשן.

מדובר בתאונת עבודה שלישית היום, כולן באזור המרכז. בשעות הבוקר נפגע פועל בן 30 באורח קשה בתאונת עבודה נוספת במפעל בו עבד בפתח תקווה. מחקירה ראשונית עולה כי שער חשמלי נסגר על הפועל, שהובהל עם פגיעה רב-מערכתית לבית החולים בילינסון בעיר. כשעה אחר לאחר מכן נפגע פועל באורח בינוני לאחר שנפל מגובה שני מטרים במהלך עבודות שביצע בקיבוץ אייל בשפלה. פרמדיקים של מגן דוד אדום פינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם חשש לפגיעת ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully