וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש כבד לתוקף הצעירה בשדרות ח"ן בתל אביב

גלעד גרוסמן

13.5.2013 / 12:10

עידן אנורי, שהשחית את פניה של הצעירה בנקמה על פיטוריו, נשלח ל-18 שנים בכלא וחויב לפצותה ב-150 אלף שקלים. לאחר מתן גזר הדין פרצה הצעירה בבכי והתחבקה עם התובעת

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שני) עונש חמור של 18 שנות מאסר על עידן אנורי, שהורשע בגרימת חבלה חמורה של צעירה שתקף בשדרות ח"ן בתל אביב לפני כשנתיים. הוא חויב לפצות את הצעירה, שפניה הושחתו וגרונה שוסף, בסכום של 150 אלף שקלים. השופטים ציינו כי עונשו של אנורי מבטא את חומרת המעשים, התכנון המדוקדק והעובדה שמדובר בנקמה על סכסוך של מה בכך. לאחר מתן גזר הדין פרצה הצעירה בבכי והתחבקה ממושכות עם התובעת במשפט.

דיון בתיקו של עידן אנורי התוקף של הבחורה בשדרות ח"ן בתל אביב,מאי 20115. אורי לנץ
עידן אנורי בבית המשפט/אורי לנץ

לפני כחודש וחצי הורשע אנורי בן ה-36 בגרימת חבלה בנסיבות חמורות. הוא זוכה מעבירה של נסיון רצח לאחר ששניים מהשופטים בהרכב סברו כי לא הוכח שהוא התכוון לגרום למותה של הצעירה. הוא הורשע בכך שהחליט לתקוף את הצעירה בעקבות פיטוריו ממקום עבודתם המשותף, עמותת "לחופש נולד", אחרי שצעק עליה בשל סידור משמרות העבודה. הוא עקב אחריה בשעת ערב בעת שהייתה בדרכה לביתה, תקף אותה ושיסף את גרונה.

השופטים קבעו כי נוכח שורה של ראיות נסיבתיות, בהן מערכת היחסים העכורה בין השניים, והעובדה שרכש את האופנוע ששימש לתקיפה, הוכח שאנורי הוא שביצע את התקיפה. הם קבעו כי הוא תקף את הצעירה באכזריות, בעט בה, פצע אותה ולאחר מכן חתך את ידיה, פניה ולשונה ואז דקר אותה דקירות אנושות בריאותיה, בסרעפת ובטחול. גם לאחר שנפלה ארצה, הוא המשיך בתקיפה, אך נמנע מלדקור אותה שוב.

"במעשיו פגע הנאשם בערך שלמות הגוף כאשר תקף את המתלוננת בצורה אכזרית והביא לפציעתה האנושה", כתבו השופטים בהחלטתם. "כתוצאה ממעשיו נפגעה תחושת הביטחון של המתלוננת ושל הציבור בכלל להלך ברחוב בלי לחשוש מתקיפה אלימה. הנאשם תכנן את הפשע הנתעב תקופה ארוכה בצורה מדוקדקת וקפדנית". לדברי השופטים, התקיפה גרמה למתלוננת להיות אחוזת פחדים וחרדות ולאבד את האמון בזולתה. "מדובר בצלקות נפשיות שאותן תישא כל ימיה", הוסיפו. בגזר הדין ציינו כי אנורי "המשיך בתקיפה גם כשהתבוססה בדמה", וציינו כי מדובר במעשה מתוכנן שבוצע במסגרת תכנית הפעולה השטנית שהגה.

"כל הסובבים אותי אמרו לי שבגזר הדין זה ייגמר, זה יהיה מאחוריי", אמרה היום הצעירה. "המשפט נגמר אבל אני פה, הצלקות בנפש ובגוף כל רגע מזכירות לי באיזו מציאות מעוותת וקשה חייתי עד כה ואמשיך לחיות כל חיי".

פרקליטו של אנורי, עורך דין אורי קינן, אמר כי מדובר בעונש חמור וכי הם כבר שוקדים על ערעור לבית המשפט העליון. התובעת במשפט, עו"ד הדס פורר-גפני מפרקליטות מחוז תל אביב, אמרה כי גם העונש החמור לא מהווה נחמה עבור המתלוננת, "שנמצאת בכלא פרטי משלה מאז המקרה הטראומטי".

עו"ד דנה פוגץ' ממרכז נוגה לנפגעי עבירה שייצג את המתלוננת, אמרה: "מצד אחד יש תחושת הקלה לנפגעת, גזר הדין משקף את חומרת הפגיעה שנגרמה לה וזאת בזכות העבודה המצוינת שהפרקליטות עשתה בהבאת כל חומר הראיות לפני בית המשפט. מצד שני, ההקלה מהולה בחשש שכן רק היום תוכל הנפגעת לחשוב על תהליך שיקום חייה תחת חשד מתמשך מהנאשם, שאמור להשתחרר באחד הימים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully