וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותקפת בת"א: "לא מדובר בטעות, הוא חיפש אותי"

הצעירה שפניה הושחתו בניסיון רצח בשדרות ח"ן, שוחררה מבית החולים לביתה תחת אבטחה. עד ראייה: "אם הבחור רצה לרצוח אותה - הוא היה עושה את זה"

חקירת התקיפה של הצעירה לפני כשבועיים בשדרות ח"ן בתל אביב נמשכת באינטנסיביות. בערוץ 10 דווח אמש (שני) כי בעדותה במשטרה אמרה המותקפת: "לא מדובר בטעות בזיהוי - מי שחיפש, חיפש אותי". על פי הדיווח, במשטרת לב תל אביב אכן מתחזק החשד כי הרקע לתקיפה הוא אישי, אך לא רומנטי או ביטחוני. החוקרים אף בודקים מספר מצלמות אבטחה שתיעדו חלק מהאירועים באותו לילה.

ביום חמישי התירה המשטרה לפרסם את האירוע. מהחקירה עולה כי אלמוני עקב אחרי הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, כשהוא חובש קסדה. בשלב מסוים תקף אותה ודקר אותה, גנב את תיקה ונמלט מהמקום על גבי קטנוע. הצעירה נפצעה באורח קשה ופונתה לקבלת טיפול בבית החולים "איכילוב".

האישה עצמה שוחררה מבית החולים לביתה, תחת אבטחה, לאחר שפניה הושחתו והיא נזקקה לתפרים רבים ולניתוח. על פי הדיווח, הצעירה שהותקפה היא זו שסייעה לחוקרים לגבש את כיוון החקירה, כשהיא מספקת פרטים משמעותיים. ככל הנראה, הדוקר עקב אחריה כשהוא חובש קסדה ומסכה ואז תקף אותה ונמלט. בערוץ 10 דווח, כי לפי העדויות בתיק, מדובר ב"תקיפה סדיסטית ומזעזעת".

"הוא חתך אותה מלמעלה למטה"

אחד מעדי הראייה לתקיפה סיפר לערוץ 2 כי הוא וחבריו שהו בדירה באזור ושמעו צרחות. הם מיהרו למרפסת, שם ראו כיצד אלמוני עם קסדה על ראשו דוקר שוב ושוב את הצעירה בכל חלקי גופה. "הוא חתך אותה מלמעלה למטה וניסה למשוך את התיק שהחזיקה בידה", שיחזר עד הראייה, "היא לא הפסיקה לצעוק ולבכות".

לדברי עד הראייה, הצעירה נאבקה בתוקף במשך דקות על התיק, עד שהוא הצליח להוציא אותה מידיה. עוד הוא הוסיף, כי לפי התרשמותו, הדוקר ארב לקורבן. "הוא החנה את האופנוע שלו במרחק של מספר מטרים בלבד ממקום התקיפה", הוא אמר והוסיף: "אם הבחור רצה לרצוח אותה - הוא היה עושה את זה". לדבריו, התוקף העדיף להשחית את פניה של המותקפת והקפיד שלא לפגוע במקומות שעלולים לגרום למותה.

(עדכון ראשון: 20:45, 21.02.11)

* בהכנת הידיעה השתתפה איילה חננאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully