וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקף הצעירה בשדרות ח"ן זוכה מניסיון רצח, הורשע בגרימת חבלה

גלעד גרוסמן

5.3.2013 / 12:18

השופטים קבעו שלא הוכח שעידן אנורי התכוון לגרום למותה של הצעירה, משום שלא דקר אותה לאחר ששכבה חסרת אונים. התובעת: "הוא רצח את הנפש שלה, היא לא אותה בחורה שהייתה"

צילום : אבי כהן, עריכה : יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את עידן אנורי, בן 36, בגרימת חבלה חמורה בנסיבות חמורות של צעירה בשדרות ח"ן בתל אביב לפני שנתיים. אנורי זוכה מעבירה של ניסיון רצח לאחר ששניים מהשופטים בהרכב סברו שלא הוכח שהוא התכוון לגרום למותה של הצעירה. הוא הורשע בכך שהחליט לתקוף את הצעירה לאחר שפוטר ממקום עבודתם המשותף משום שצעק עליה בשל משמרות עבודה. הוא עקב אחריה בשעת ערב בעת שהיתה בדרכה לביתה, תקף אותה ושיסף את גרונה.

השופטים קבעו כי לאור שורה של ראיות נסיבתיות, בהן מערכת היחסים העכורה בין השניים, והעובדה שרכש את האופנוע ששימש לתקיפה, הוכח שביצע את התקיפה. הם קבעו כי אנורי תקף את הצעירה באכזריות, בעט בה, פצע אותה ולאחר מכן חתך את ידיה, פניה ולשונה ואז דקר אותה דקירות אנושות בריאותיה, בסרעפת ובטחול. גם לאחר שנפלה ארצה, הוא המשיך בתקיפה, על אף שלא דקר אותה. "הנאשם המשיך בתקיפה גם כשהתבוססה בדמה", כתבו השופטים בהכרעת הדין.

דיון בתיקו של עידן אנורי התוקף של הבחורה בשדרות ח"ן בתל אביב,מאי 20115. אורי לנץ
תקף באכזריות. עידן אנורי/אורי לנץ

השופטים הבהירו כי על אף שמדובר בתיק המבוסס על ראיות נסיבתיות המסקנה החד משמעית הוא כי אנורי הוא זה שביצע את התקיפה. השופטים שרה דותן ושאול שוחט סברו כי למרות זאת לא הוכח כי אנורי התכוון להרוג את הצעירה ולכן אין מקום להרשיעו בניסיון רצח זאת בין השאר מכיוון שהוא לא דקר אותה לאחר ששכבה על הריצפה חסרת אונים. מנגד, השופטת דפנה יבניאלי סברה שיש להרשיעו בניסיון רצח.

"אנורי הורשע אחרי חקירה ארוכה ומורכבת והואשם בעבירה שהעונש לה הוא 20 שנות מאסר", אמרה התובעת במשפט עורכת הדין הדס פורר-גפני לאחר הכרעת הדין. "הכרעת הדין המרשיעה לא מהווה שום נחמה לבחורה המדהימה הזאת שלא עשתה שום דבר רע בחייה ורק רצתה לעזור לביטחון המדינה. הוא רצח את הנפש שלה, היא לא אותה בחורה שהייתה פעם". ד"ר דנה פוגץ', מנכ"ל מרכז נוגה לנפגעי עבירה, אמרה כי מבחינת הצעירה מדובר בניסיון רצח ולכן הם ביקשו להגיש לבית המשפט תסקיר שמלמד על מצבה של המתלוננת ועל הנזק שנגרם לה. פרקליטו של אנורי, עו"ד אורי קינן, אמר לאחר הכרעת הדין כי הוא ילמד אותה ואז ישקול את המשך צעדיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully