וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפריצה ל"בית הזוועה" - ושחרור החטופות

הסרטון מתעד חלק מחילוץ הנשים השבויות בקליבלנד מהמרתף בו הוחזקו במשך עשור. עוד נחשף שכל העת, החוטף, אריאל קסטרו, ניגן בלהקה עם קרובי המשפחה - ובתוך הבית

צילום: רויטרס, סרטון חובבים שהועלה לרשת; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

כשבוע ימים אחרי ששוחררו מהשבי ב"בית הזוועות" באוהיו, נחשף תיעוד ראשון של רגע החילוץ של שלוש הנשים שהוחזקו בו כאסירות במשך עשור. בסרטון ששודר הבוקר (ראשון) ברשת אי-בי-סי, ניתן לראות שוטרים רבים שהוזעקו לבית בשדרות סימור בקליבלנד. לאחר מכן השוטרים מוציאים מהבית את אחת החטופות - אמנדה ברי - ואת הבת הקטנה שנולדה לה בשבי (חלק זה אינו נראה בסרטון)

שתי נשים שעמדו מחוץ לבית סיפרו כי צילמו את הסרטון בטלפון הסלולרי שלהן. השתיים, יסמין ואשלי, אמרו כי הצליחו גם להבחין גם בחטופה השנייה - ג'ינה דה-חזוס - יוצאת מהבית. הן לא הצליחו לראות את החטופה השלישית, מישל נייט. "היא יצאה כך כך מהר", סיפרו, "הייתה לנו צמרמורת".

ביתו של חוטף הנשים אריאל קסטרו בעיר קליבלנד, אוהיו. AP
ביתו של אריאל קסטרו בקליבלנד/AP

בסוף השבוע התברר כי נייט עדיין אינה מוכנה לפגוש את בני משפחתה. אמה, ברברה נייט, סיפרה כי היא נואשת לפגוש את בתה וכי אינה מצליחה לקבל כל מידע אודותיה מהמשטרה או מבית החולים בו אושפזה וממנו שוחררה ביום שישי. מישל מסרה הודעה לתקשורת בעת שהותה בבית החולים, בה הודתה לציבור על הפרחים, על המתנות ועל התמיכה הרבה שקיבלה. היא ביקשה לכבד את פרטיותה - בקשה שככל הנראה כוונה גם לאמה.

מישל נייט הרתה בשבי לפחות חמש פעמים, ובכל פעם, החוטף, אריאל קסטרו, כפה עליה הפלה, בדרכו האכזרית. לדברי המשטרה, נייט העידה כי קסטרו הרעיב אותה למשך שבועיים ובכל פעם הכה אותה בבטנה עד שהפילה. על פי הדיווחים, נייט עברה זוועה חמורה יותר משתי החטופות הנוספות, ששבו אל חיק משפחתן, והיא סובלת מחבלות בפניה ומקשיים בשמיעה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קסטרו מנגן בגיטרה בס, בימיו מלהקת המוזיקה הלטינית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, הצהובון הבריטי "סאן" פרסם היום תמונות בהן נראה החוטף, אריאל קסטרו, מנגן בגיטרה בס לצד שלושה מבני הדודים של הקורבן הצעירה ביותר, ג'ינה דה-חזוס. לפי העיתון, הוא אף ערך חזרות של הלהקה בביתו, בזמן שג'ינה הייתה נעולה במרתף, ואמר לבני הדודים שהוא "מקווה שהיא עדיין בחיים".

אחד מבני הדודים, איגנציו, בן 35, סיפר: "פעם אחת הלכנו אליו הביתה אחרי העבודה כדי להתאמן, כי רציתי שהוא ילמד מהר את המוזיקה שאנחנו מנגנים. הוא לא הרשה לנו להסתובב בבית. כששאלתי אם אפשר להשתמש בשירותים, הוא אמר שהייתי צריך להשתין לפני שבאתי. הוא היה מאוד עצבני לגבי זה ולא הרפה. היינו כמה מטרים מהבנות האלה, ולא היה לנו מושג מה קורה באמת".

שני אחיו של קסטרו, פדרו ואוניל, נעצרו בשבוע שעבר בחדש שסייעו לאחיהם, אך שוחררו כעבור יומיים. בראיון לרשת סי-אן-אן אמרו השניים כי לא היה להם כל קשר למעשים. כמו אמם, הם מתחבאים כעת מחוץ לקליבלנד, וסיפרו כי אלמונים השחיתו את ביתם. לדבריהם, הם חוששים ש"תמיד יחשבו שהם היו מעורבים בפרשה". האח פדרו אמר: "אם הייתי יודע מה קורה, הייתי מספר למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully