וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: רוצח נמלט מבית הכלא השמור "עם כפית"

אולג טופלוב שהואשם ברצח שני בני אדם וסחר בנשק ברח מבית הכלא הידוע לשמצה מטרוסקיה טישינה במוסקבה. הוא הוגדר כאסיר בעל הפרעה נפשית ובסכנת בריחה. "נמלט דרך חור בתקרה"

אסיר רוסי שהורשע ברצח כפול וסחר בנשק הצליח להימלט אתמול (שלישי) מאחד מבתי הכלא המאובטחים ביותר במדינה - עם כפית. שירות בתי הסוהר המקומי דיווח כי אולג טופלוב הצליח לחפור חור בתקרת התא שלו וטיפס החוצה לחופשי. על פי ההערכות, לא היה לאסיר הנמלט אמצעי חפירה אחר "מלבד כפית", כך טעם גורם אכיפה לסוכנות הידיעות אינטרפקס.

"הוא נמלט דרך חור בתקרה שהוא יצר והצליח לטפס עד הגג", אמר דובר בית הכלא לסוכנות ידיעות רוסית. טופלוב בן ה-33 הפך לאדם הרביעי בשני העשורים החולפים שהצליח לברוח מבית הכלא הידוע לשמצה מטרוסקיה טישינה בצפון מזרח מוסקבה. מהחור שחפר עלה על גג המבנה וטיפס אל מעבר הגדר. חוקרים שמונו לטפל במקרה האשימו את צוות בית הסוהר ב"חוסר כנות וברשלנות בעבודתם".

בהצהרה מטעם ועדת החקירה נכתב כי האסיר הנמלט הוחזק במתקן מאוקטובר 2011 ותיק החקירה שלו הועבר לבית המשפט בחודש שעבר. על פי הדיווחים, בתאו של טופלוב היו כשבעה אסירים נוספים אך לא ברור מה היה חלקם בתכנית הבריחה. בצעד יוצא דופן, בית הכלא שחרר את תמונתו של טופלוב וביקש את עזרת הציבור באיתורו. האסיר כאמור, הואשם ברצח של שני בני אדם וסחר בנשק כשהיה חבר בכנופייה. הוא הוגדר כאסיר "בסכנת בריחה" ובעל בעיות נפשיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully