וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: אסיר נמלט השתתף בתוכנית ריאליטי - ונתפס

13.7.2011 / 14:44

במשך 13 שנה הצליח וו גאנג, שהורשע בהריגה, להימלט מרשויות החוק - עד שהתגרה במזל, והחליט להשתתף בתוכנית שידוכים. אחת הצופות זיהתה אותו שר ורוקד על המסך - ומיהרה להתקשר למשטרה

רויטרס

וו גאנג, תושב מחוז ג'ילין שבצפון סין, הורשע בהריגה בשנת 1988, אך הצליח להימלט מהכלא כעבור עשור. 13 שנה הוא הסתובב חופשי, עד שעשה את טעות חייו: הוא השתתף בתוכנית שידוכים בטלוויזיה. גאנג הציג עצמו בתוכנית כליו האו, מורה לאמנות, ועד מהרה כבש את הקהל ביכולות הריקוד והשירה שלו. התוכנית שודרה לראשונה בחודש נובמבר בשנה שעברה, אך רק בשידור החוזר, במאי האחרון, זיהתה אחת הצופות את האסיר הנמלט - ופנתה למשטרה, שעצרה אותו.

"תחילה הוא סירב להודות באישומים", סיפר לי אנג, ראש צוות החקירה. "הוא אפילו שאל אותי על מה אני מדבר. ייתכן שאחרי 13 שנים שלא תפסו אותו, הוא החל להתרגל לרעיון ולהתגרות במזל. אני סיפקתי לו הוכחות שהשגתי בחקירה, כולל כמה עדויות וראיות, חומרים בסיסיים. הוא נשבר מיד, ואמר שהוא לא חשב שאנחנו, משטרת ג'ילין, נגיע אליו כך פתאום. הוא כבר היה מבולבל. אולי הוא גם החל להתרגל לזהות הבדויה שלו כליו האו, עד שהתחיל להאמין בה. אבל ברגע שעימתנו אותו עם ראיות חותכות, הוא הודה בפשעים שביצע".

גאנג, שנמלט לאחר בריחתו מהכלא לדרום סין, עבד שם כמורה למוזיקה ואף הנחה מספר טקסים מקומיים תמורת כסף. במשטרת ג'ילין סיפרו כי השתתפותו בתוכנית נועדה להעלות את הפופולריות שלו, כדי לסייע לו להשיג עבודה בעתיד. בפועל, את הריקוד הבא שלו ייאלץ גאנג לבצע מאחורי הסורגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully