וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוק עם חמושים ניסה להבריח אסיר מכלא יווני

המבצע הנועז, שבו הנמיך המסוק את טיסתו ונוסעיו החמושים החלו לירות על שומרי המקום ושלשלו חבל לאסיר, נכשל לאחר שהאסיר נורה והמסוק אולץ לנחות במגרש החניה של הכלא. צפו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, הטלוויזיה היוונית; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

בהוליווד אמנם עסקו הלילה (שני) בחלוקת פרסים ליוצרי קולנוע, אך ביוון המציאות עלתה אף על דמיונם של התסריטאים היצירתיים ביותר. מעל חצר בית כלא ביוון הנמיך אמש מסוק את טיסתו ונוסעיו החמושים החלו לירות על שומרי המקום ושלשלו מטה חבל כדי לעזור לרוצח מורשע להוציא אל הפועל את ניסיונו הרביעי לברוח מן הכלא. גם הניסיון הזה כשל, לאחר שהאסיר נורה והמסוק אולץ לנחות במגרש החניה של הכלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסיון הבריחה של האסיר כשל, לצערו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשויות ביוון מסרו כי במסוק היו שני נוסעים חמושים, טייס וטכנאי, אשר ניסו לקרוע את גדר התיל שסביב כלא בעיר טריקלה, המרוחקת כ-330 קילומטרים צפון-מזרחה מהבירה אתונה, בעזרת חבל שבסופו קרס. לאחר שנכשלו במשימתם זאת, הונמך החבל כדי "לדוג" את האסיר, פנאגיוטיס ולאטוס. המשטרה חושדת כי אסיר אחר שהיה באותה עת בחצר הכלא היה חלק מתכנית הבריחה. באותו זמן, נורו מהמסוק יריות לעבר שומר הכלא שנפצע קלות. השומרים השיבו באש ופצעו את האסיר שניסה להימלט, בזמן שזה הצליח להיתלות על החבל ולטפס אל המסוק.

למרות זאת, האסיר בן ה-43 נפל מגובה שלושה מטרים חזרה אל חצר הכלא והמסוק אולץ לנחות. ולאטוס ימשיך לרצות את מאסר העולם שנגזר עליו בגין רצח שביצע. אף שהבריחה נשמעת דרמטית ביותר, מסתבר שביוון בריחות מסוג זה אינן כה נדירות. זו הפעם השלישית בה נעשה שימוש במסוק בניסיון בריחה מהכלא, אשר בפעמיים הראשונות הניסיונות דווקא הוכתרו בהצלחה. האסירים ואסיליס פאלאוקוסטס ואלקט ריזאז' חולצו מכלאם שבאתונה ב-2006. השניים נתפסו ונכלאו – אך ברחו שוב ב-2009. מאז נתפס ריזאז', אך פאלאוקוסטס עדיין חופשי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully