וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: אישה נאנסה באכזריות באוטובוס עמוס נוסעים

לדברי עדי ראייה, חמוש שדד את הנוסעים בריו דה ז'נרו, הורה להם לעבור לקדמת הרכב, ואנס את האישה במשך חצי שעה. בימים אלה מנסה העיר לשפר את תדמיתה לקראת משחקי המונדיאל

אונס מזעזע נוסף מטלטל את ברזיל: כלי התקשורת במדינה דיווחו כי בסוף השבוע נאנסה נוסעת באוטובוס בריו דה ז'נרו – לעיני הנוסעים האחרים, בעוד האוטובוס המשיך בנסיעתו. על פי עדי ראייה, האנס היה חמוש ותחת השפעת סמים. הוא נמלט לאחר שהתעלל באישה במשך כחצי שעה, ושדד את הנוסעים. האונס אירע בתקופה שבה מנסה ריו דה ז'נרו לשפר את תדמיתה, לקראת משחקי המונדיאל הצפויים להיערך שם בשנה הבאה.

העדים הוסיפו כי האנס החמוש הורה לכעשרה נוסעים שהיו באוטובוס באותה עת לעבור לקדמת האוטובוס, ולנהג להמשיך בנסיעתו. לאחר שאסף את חפציהם הוא הכה באקדחו את האישה, בשנות ה-30 לחייה, ואז אנס אותה. אז הוא ירד מהאוטובוס, ונמלט בריצה בכביש סואן. מהמשטרה המקומית נמסר כי החוקרים מנתחים כעת סרטון וידאו המתעד את האירוע, וכן משרטטים קלסתרון של החשוד.

המשטרה והצבא של ברזיל פושטים במבצע נרחב על שכונת העוני "רוסיניה", ריו דה ז'נרוף במסגרת המאבק בפשיעה, 13 בנובמבר 2011. רויטרס
המדינה מנסה להילחם בפשע, בעיקר לקראת המונדיאל. שוטרים ברחובות ברזיל/רויטרס

בחודש מרץ נעצרו שני ברזילאים בחשד שאנסו תיירת במיניבוס בריו דה ז'נרו, הכו את בן זוגה ואז שדדו את השניים. אחד החשודים הוא נהג המיניבוס. בעקבות פרסום המעשים, אישה נוספת התלוננה כי הותקפה על ידי החשודים. הקרבן זיהתה את התוקפים וסיפרה לחוקרים כי היא ובן זוגה הותקפו בשבת לפנות בוקר, בעת שעשו דרכם מקופקבנה למחוז לפה.

מחקירת המשטרה עלה כי שני תיירים נסעו במיניבוס באזור קופקבנה בעיר, כשהחשודים - הנהג, ג'ונתן פוקדיס דה סוזה, בן 20, ואדם נוסף בשם וואלס אפרסידו דה סוזה סילבה, בן 22 - הורו לשאר הנוסעים מלבד בני הזוג לרדת מהרכב. בשלב זה המשיך הנהג לנסוע לשולי העיר ריו דה ז'נרו, כך לדברי המשטרה. בעת שהמיניבוס חצה את גשר מפרץ גואנברה שבדרום מזרח העיר נאנסה האישה שוב ושוב, בעוד בן זוגה נכבל באזיקים והוכה באופן חמור. הם הוחזקו כבני ערובה במשך שש שעות, כשהחשודים עוברים מכספומט אחד לאחר ומורים להם למשוך כסף ולהעבירו להם. לאחר מכן הושארו התיירים באזור העיר איטבוראי, אז הלכו השניים להתלונן במשטרה על המעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully