וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילה: מנהיג כת נחשד ששרף תינוקת - והתאבד

על פי החשד, רמון קסטילו שרף תינוקת בת 3 ימים - ככל הנראה בתו - לאחר ששכנע את אמה שהיא ישות מרושעת. הוא נמלט לפרו ושם נמצא תלוי על חבל. האם וחברי כת נוספים נעצרו

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מנהיג כת מסתורית בצ'ילה, החשוד כי שרף למוות תינוקת בת שלושה ימים, בניסיון למנוע את בוא האפוקליפסה, נמצא שלשום (רביעי) ללא רוח חיים בפרו, אשר אליה נמלט. מהמשטרה הפרואנית נמסר כי הוא ככל הנראה שם קץ לחייו. "לפי טביעות האצבעות שנשלחו מהאינטרפול בצ'ילה אינטרפול בפרו, הזהויות תואמות" , אמר חבייר אוואלוס ממשטרת העיר קוסקו, שם נמצא מנהיג הכת כשהוא תלוי על חבל.

על פי החשד, רמון קסטילו בן ה-36 שכנע את אחת החברות בכת כי בתה הקטנה היא ה-"אנטיכריסטוס" - האויבת של ישו, התגלמות הרוע בעולם. בנובמבר האחרון הוא השליך את התינוקת - ככל הנראה בתו שלו - למדורה בוערת, במטרה למנוע את קץ העולם שצפוי היה להתרחש על פי נבואת בני המאיה ב-21 בדצמבר. אחר כך, נמלט לפרו, שם על פי החשד ניסה להקים כת נוספת.

משטרת צ'ילה עצרה ארבעה חשודים במעורבות בפרשה המחרידה, בהם גם נטליה גרה, האם בת ה-25, שסיפרה כי האמינה שבתה חייבת למות כדי שהעולם יינצל. עורך הדין המייצג את חברי הכת שנעצרו, ויקטור ריגאטי, גלגל את כל האשמה לפתחו של קוסטילו. "לא הייתה היררכיה", אמר. "היה רק אדם אחד עליון, או שכינה את עצמו עליון, ושכל האחרים חשבו שהוא עליון, והיו כפופים לו. הוא ביצע בהם מניפולציות ברוטליות, באמצעות מוחו המעוות, והם לא פעלו מרצונם החופשי, מה שפוגע בביסוס ראיות חמורות מנקודת המבט הפלילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully