וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היטלר הפרואני" הצית את בנו כי הוא הומוסקסואל

הגבר בעל השם המצמרר נאשם כי ניסה לשרוף את בנו בגלל נטיותיו המיניות ונגיף האיידס אותו הוא נושא. "למרבה הצער, אבי לא מקבל אותי כמו שאני", אמר הבן שנפגע בינוני

שמו הפרטי המצמרר של אזרח פרואני בן 48 – היטלר בנאו נונז - הוא רק הרמז הראשון, ככל הנראה, לאכזריותו. התקשורת המקומית דיווחה השבוע כי האיש, תושב העיר לורטו, נאשם שהצית את בנו בן ה-22, כיוון שהוא הומוסקסואל ונשא איידס. "למרבה הצער, אבי לא מקבל אותי כמו שאני", אמר הצעיר.

על פי האישום, "היטלר הפרואני" שפך דלק על גופו של בנו, הצית אותו וגרם לכוויות בפניו, ברגליו ובזרועותיו. בזכות התערבותם של השכנים, הבן נפגע באורח בינוני בלבד. מדיווח בעיתון הפרואני "לה רגיון", עולה כי הוא ניסה לשרוף את בנו לאחר ש"נמאס לו מכך שהשכנים סיפרו בדיחות על נטייתו המינית של בנו".

בנוסף לנגיף האיידס, הצעיר שהוצת בידי אביו חולה גם בשחפת. הוא סיפר שזה זמן רב אביו רצה להרוג אותו בגלל מחלותיו. ארגון מקומי למען זכויות הומוסקסואלים, לסביות, טרנסג'נדרים וביסקסואלים, פרסם הודעת תמיכה בצעיר. "אנו מקווים שהתלונה הזאת תטופל במלוא הרצינות בידי הרשויות, שהיא תביא לשינוי, ותסב תשומת לב להומופוביה שצומת בבית ומתפשטת לחברה כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully