וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בראשל"צ: נפלה מקומה 18 בזמן ניקיון - ומתה

1.5.2013 / 10:33

אישה בת 42, אשר הועסקה כעובדת ניקיון באחת מדירות בניין מגורים בראשון לציון, נפלה מחלון בקומה ה-18 היישר אל מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

אשה בת 42 נהרגה היום (רביעי) כשנפלה מהקומה ה-18 בבניין בראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה. ההערכה היא כי האישה מעדה כאשר ניקתה את החלון. ממד"א מרחב איילון נמסר כי מעט לפני השעה 10 בבוקר נמסר על אישה - ככל הנראה עובדת ניקיון - שנפלה מבניין רב קומות ברחוב גולדה מאיר בראשון לציון. לפרמדיקים שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה. נסיבות האירוע אינן ברורות והמשטרה פתחה בחקירה המקרה.

לפני כשבועיים וחצי נפל ילד בן שבע מקומה חמישית ברחוב עמק האלה במודיעין. הוא נפצע אנושות ואושפז בבית החולים תל השומר. כעבור שלושה ימים, בהם נאבקו הרופאים על חייו - נקבע מותו.

בחודש שעבר נמצא נער בן 14 על ידי תלמידים כשהוא מוטל ללא רוח חיים בחצר בית ספר ביישוב אלפי מנשה, שליד כפר סבא. אב הבית של בית הספר והמנהלת שהגיעו בעקבות קריאות הילדים, הזעיקו פרמדיקים של מגן דוד אדום שקבעו את מותו. לא נמצאו ממצאים על גג בית הספר המעידים כי הנער נפל כתוצאה מאירוע פלילי. עם זאת, במשטרה לא שללו את כיוון החקירה הזה, ובדקו גם אפשרות שהנער שאף גז מזגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully