וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת נער נמצאה בחצר בית ספר בשומרון; חשד שנפל

יהושע בריינר ושלומי גבאי

5.4.2013 / 9:10

הנער בן ה-14 אותר ללא רוח חיים בבית הספר באלפי מנשה, שאינו המוסד בו הוא לומד. הוא ככל הנראה נפל מגג. עד כה לא נמצאו סימנים לאירוע פלילי, אך כיוון זה עדיין נחקר

צילום: שלומי גבאי, עריכה: רן מנחם

נער בן 14 נמצא הבוקר (שישי) על ידי תלמידים כשהוא מוטל ללא רוח חיים בחצר בית ספר ביישוב אלפי מנשה, שליד כפר סבא. פרמדיקים של מגן דוד אדום, שהוזעקו למקום על ידי אב הבית של בית הספר והמנהלת שהגיעו בעקבות קריאות הילדים, קבעו את מותו. משטרת מחוז ש"י פתחה בחקירה ונבדק חשד לפלילים. מפקד מרחב שומרון, ניצב משנה קובי שבתאי מנהל את חקירת נסיבות מותו של הנער, שגופתו זוהתה הבוקר.

עד כה לא נמצאו ממצאים על גג בית הספר המעידים כי הנער נפל ממנו כתוצאה מאירוע פלילי. עם זאת, במשטרה עדיין לא שוללים את כיוון החקירה הזה, ובודקים גם אפשרות שהנער שאף גז מזגנים. ראש המועצה המקומית שלמה קטן הגיע לזירה וביחד עם גורמי המועצה המקומית מלווה את המשפחה תושבת היישוב. מנהלת בית הספר שהגיעה למקום לא זיהתה את הנער כתלמיד בית ספרה וככל הנראה הוא לומד במוסד אחר. במהלך הבוקר היו תלמידים שפרצו בבכי ויצאו מבוהלים מבית הספר, וגם הוריהם המודאגים הגיעו לקחת אותם לביתם. למרות האירוע יום הלימודים בבית הספר נמשך, אך בהמשך הבוקר שוחררו התלמידים לבתיהם.

נער בן 14 נמצא מת בבית ספר באלפי מנשה, אפריל 2013. שלומי גבאי
גג המבנה שממנו ייתכן שהנער נפל/שלומי גבאי

הפרמדיק בני טבק ממד"א סיפר כי סמוך לשעה 8 בבוקר התקבלה קריאה במוקד על נער ששוכב מחוסר הכרה בבית הספר "צופי שרון" באלפי מנשה. "כשהגעתי הבחנתי בנער שסבל מפגיעה רב מערכתית עם שברים רבים ונאלצנו לקבוע את מותו", אמר טבק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שוטרים בבית הספר באלפי מנשה בו נפל על פי החשד נער בן 14 מגובה של כעשרה מטרים אל מותו, 5 באפריל 2013. שלומי גבאי
נבדקת האפשרות שהנער נפל מגובה של כעשרה מטרים. זירת האירוע, היום/שלומי גבאי

שולי רונין, אם לילדים בבית ספר ותושבת המקום סיפרה לוואלה! חדשות כי בשעות הבוקר בנה הבחין בקשת בענן והזמין את החברים לצפות בה. כשהם התקרבו הם גילו את המחזה של הנער ששוכב כשהוא חבול. היא מציינת שלאחרונה התגלו בשכונה הרבה מקרים של צעירים שמסתובבים ללא מעש ואף משתכרים. בשבוע שעבר מספר נערים דרדרו רכב שהתנגש בגדר, כמעשה קונדס. "התרענו בפני המשטרה והרשויות כי זה דבר מסוכן שיכול להיגמר באסון".

ב-2010 נהרג סיסאי אשטו בן ה- 16 לאחר ששאף ככל הנראה גז מזגנים על גג בית הספר רש"י בנתניה. אשטו וחבריו שאפו את הגז ובשלב מסוים פרץ ביניהם ויכוח. במהלך הוויכוח דחף אחד מהנערים את אשטו והוא נפל מגג בית הספר ונפצע באורח אנוש בראשו. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיע למקום, נאלץ לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully