וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר המאבטח החשוד ברצח אשתו: "לא התכוון"

4.4.2013 / 12:40

פרקליטו של החשוד חזר בדיון על הטענות לפיהן הכדורים נפלטו מאקדחו ואין מדובר ברצח. המשטרה ממתינה לתוצאות הנתיחה ולחקירת בני משפחה נוספים. בתם שנכחה באירוע טרם נחקרה

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

החשוד בבית המשפט, למחרת האירוע

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) בשמונה ימים את מעצרו של תושב ראש העין החשוד כי רצח בשבוע שעבר את אשתו במכוניתם בפתח תקווה. נציג המשטרה בדיון הציג בפני השופט עמי קובו את חומרי החקירה שנוספו מאז האירוע, וביקש להאריך את מעצרו של החשוד, שעבד כמאבטח, ב-15 ימים.

פרקליטו של החשוד, עורך דין אבי חימי, חזר בדיון על גרסתו של החשוד, שלפיה הכדורים נפלטו מאקדחו ואין מדובר ברצח. הוא ציין כי "לחשוד יש אינטרס כי החקירה תבוצע בשקדנות וביעילות ושייבדקו כל אפיקי החקירה". לדבריו, "החשוד עומד על גרסתו שמדובר בתאונה בנשק, גם אם יש קושי להסביר כיצד נפלטו שני כדורים. לא כל מה שקשה להסביר הוא שקר. החשוד משתף פעולה וימשיך לשתף פעולה".

לעיני בתם: גבר ירה למוות בבת זוגו במכוניתם. דניאל בוק
זירת האירוע בפתח תקווה/דניאל בוק

ממהלך הדיון עולה כי טרם התקבלו במשטרה תוצאותיה של נתיחת הגופה של האישה. עוד עולה כי מלבד החשוד, נחקרו כמה בני משפחה של הזוג, חלקם אף צפויים להיחקר שוב. בתם של בני הזוג, שנכחה בנסיעה שבה נרצחה על פי החשד אמה, טרם נחקרה מאז נתנה עדות ראשונית.

נציג המשטרה אמר בדיון כי "מאז הבקשה הקודמת (להארכת המעצר, ש.ב) נוספו ראיות חמורות, ודי לקרוא את עדות הילדה כדי לבסס הליך של רצח. עדיין יש פעולות רבות, בהן בדיקות מעבדה מורכבות. יש זירה ומוצגים, וצריך לבצע פעולות נוספות, בפרט לנוכח הכחשת החשוד וגרסתו על פליטת הכדורים. בדיקות המעבדה תופסות חלק ניכר בביסוס הראיות".

בתום הדיון הסכימו הצדדים על הארכת המעצר בשמונה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully