וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב משפחתה של האישה שנרצחה: "הבעל וידא הריגה"

27.3.2013 / 10:40

עורך דינו של המאבטח החשוד ברצח אשתו אתמול בפתח תקווה טען כי מדובר בתאונת נשק, אך קרוב הנרצחת טוען: "זה היה רצח בקור רוח". המשטרה דורשת לבצע נתיחה שלאחר המוות

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

אתמול פורסם כי מאבטח בן 52 ירה על פי החשד למוות באשתו בת ה-43, לעיני בתם - אולם היום (רביעי) טוען פרקליטו של החשוד כי הנערה בת ה-14 לא הייתה ברכב בזמן הרצח. הבוקר הוארך מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה בעשרה ימים.

"האם נהרגה כתוצאה מתאונת נשק ולא בכוונת מכוון", אמר עו"ד אבי חימי לוואלה! חדשות. "נפגשתי אמש עם החשוד, אשר הביע בפני כי מדובר היה בפליטת כדור מנשקו", הוסיף. לדבריו, החשוד עבד כמאבטח בבית ספר ולכן האקדח שברשותו היה ברשיון. חימי הוסיף כי למיטב הבנתו, בתם של בני הזוג לא היתה עדה לירי, זאת על אף הפרסומים הגורסים אחרת. "הילדה לא הייתה ברכב בזמן האירוע משום שהוריה ביקשו ממנה לצאת מן המכונית כדי שיוכלו לשוחח בארבע עיניים", טען עו"ד חימי.

בנוגע ליחסים בין בני הזוג, אמר חימי כי היו ביניהם חילוקי דעות ומשא ומתן לגבי פרידה - אך כי מרשו מעולם לא נהג באלימות. "אני סומך על כך שהמשטרה תבדוק את גרסתו של החשוד. ככל שאני מבין מדובר בתאונה טרגית ומצערת".

"זה היה רצח בקור רוח"

קרוב משפחה של האישה שנרצחה סיפר היום לוואלה! חדשות על השתלשלות האירועים שקדמה למקרה הטראגי וסתר את טענת החשוד לפיה מדובר בפליטת כדור. לדבריו, בני הזוג המתגוררים בראש העין הגיעו במכוניתם לפתח תקווה עם שתי בנותיהם בנות ה-18 וה-14. שם, הם הורידו את האחות בת ה-18, ואז התחילו בנסיעה חזרה לביתם עם האחות הצעירה. במהלך הדרך, העיד, "קרה מה שקרה".

לפי הממצאים מהזירה, האישה נורתה בשני כדורים - ולטענת קרוב המשפחה הדבר מעיד כי זה היה רצח בכוונה תחילה. "הוא ירה בה פעם אחת ואז הוא עשה לה וידוא הריגה, זה היה רצח בקור רוח. אחרי שהוא הרג אותה הוא התקשר למשטרה", אמר. על הנרצחת סיפר: "היא הייתה אישה טובה ואינטליגנטית אשר ניהלה מחלקה בסניף בנק". לדבריו, לא היה ידוע על אלימות בין בני הזוג. "הם היו בהליכי גירושין, אבל לא משהו חריג, כמו כל זוג אחר". הוא אמר כי הבת ה-14 תועבר לחזקת בני משפחה אחרים. "מדובר במשפחה חזקה, אנחנו נדאג לה", אמר, והוסיף כי לבני הזוג גם בן נוסף בן 20.

המשטרה ביקשה מבית המשפט לאפשר נתיחה שלאחר המוות בגופת האישה על מנת להגיע לפרטים נוספים, אך המשפחה מבקשת לא לאפשר את הנתיחה.

גבר חשוד שירה באשתו ברכבם בפתח תקווה. מור שאולי
פינוי גופת האם מזירת האירוע/מור שאולי

"בפעם הראשונה ששמענוו שהזוג מסוכסך ובהליכי גירושין זה היה בתקשורת", סיפרה שכנה של בני הזוג לוואלה! חדשות. "התגוררנו בשכנות אליהם מעל 10 שנים, ואף פעם לא ראינו משהו חריג. אנחנו ממש בהלם. מדובר בזוג נורמטיבי, והבעל הוא איש נעים הליכות שמתייחס יפה לזולת. אם אכן מדובר ברצח זה כנראה שיגעון רגעי, לא ניתן היה להבחין בשום סימן מקדים".

עו"ד אבי חימי המייצג את החשוד ברצח אשתו בפתח תקווה, מרץ 2013. דרור עינב
"תאונה טרגית ומצערת". עו"ד אבי חימי/דרור עינב

האישה נמצאה אמש כשהיא ירויה בראשה לצד מכוניתה בצומת עין גנים שבפתח תקווה. צוותי מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה. החשוד התקשר למוקד 100 של המשטרה והודיע על המעשה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו, והוא הועבר לחקירה. לא ידוע על תלונות קודמות על אירועים חריגים או על אלימות מצד הבעל.

אחד מצוותי החירום שהגיע למקום סיפר כי הילדה תיארה ויכוח סוער בין הוריה בנוגע להליך הגירושין ביניהם, שבמהלכו תפס אביה את אמה בשיערה, הצמיד אליה את האקדח וירה בה שני כדורים.

ישראל גולסקי, מפקד זק"א פתח תקווה שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות: "מדובר בזירה קשה מאוד. זו הפעם ראשונה שאני נתקל באירוע כל כך קשה. האישה נורתה מטווח אפס, והרכב מלא בממצאים. המתנדבים החלו לסרוק את הרכב ואת סביבתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully