וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרג מטורף בחיפה: רצח שלושה והתאבד בתום מרדף

קובי מנדל

4.3.2013 / 21:33

שעות אחרי שהחשוד ברצח הס?פ??ר במעלית התאבד מול השוטרים בקריית אתא, נמצאו בדירתו בעיר גופותיהם הדקורות של חברתו ובנה, בן 17, אותם כנראה רצח קודם לכן. המניע לא ברור

צילום: ערן גילווארג, עריכה: רן מנחם

ארבע גופות של נפגעי ירי ודקירה הצטברו באזור חיפה והקריות תוך שעות ספורות - ולפי הערכת המשטרה, יש קשר בין כל המקרים. לפי תמונת המצב המסתמנת כעת, ישנו אדם אחד - דב תגר, מאבטח בן 46, תושב קריית מוצקין - שהיה מעורב בכל האירועים. ככל הנראה, רצח תגר את השלושה האחרים, בהם בת זוגו ובנה - והתאבד בעצמו לפני שנתפס.

בהתפתחות האחרונה, נמצאו סמוך לשעה 20:30 הערב (שני) גופות של אשה בת 40, ובנה בן ה-17, בדירת מגורים בשכונה החרדית קריית שמואל שבחיפה. הגופות היו מוטלות במקום כבר כמה שעות, ועל פי הערכה הם נרצחו בשעות הצהריים. תוך זמן קצר התברר כי מדובר בדירתו של תגר, שכבר היה ברור כי היה מעורב ברצח שאירע קודם לכן באזור התעשייה במפרץ, שם נורה למוות ספר מקריית ים.

מכריו של הספר שנרצח: "הוא היה מלאך, בלי אויבים או חובות"

שני בני אדם נדקרו למוות בחיפה. ערן גילווארג
כוחות משטרה מחוץ לדירה בה נמצאו הגופות, הערב בקריית שמואל/ערן גילווארג
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הגופות גילו הוריו של תגר, שהגיעו לדירתו בשדרות ורבורג לאחר ששמעו באמצעי התקשורת על המקרה הראשון בו היה מעורב. הם גילו שהדלת נעולה מבפנים והזמינו פורץ. כשהצליחו לבסוף להיכנס פנימה, גילו במקום את שתי הגופות, והזעיקו את מד"א והמשטרה. על הגופות היו סימני דקירות ואלימות - ובמקום שרר אי סדר ניכר. צוותי מד"א קבעו את מותם של השניים.

נשא אקדח ברישיון

מממצאי החקירה הראשוניים עולה כי האשה שנרצחה בדירה היא בת זוגו של תגר. מפקד ימ"ר חוף, ניצב-משנה אלי אסייג, אמר כי בנה של האשה, בן 17, נרצח יחד עמה. המניע לרצח, לדבריו, עדיין לא ברור.

אדם נמצא מת ברכבו בקריית אתא, מרץ 2013. ערן גילווארג
זירת ההתאבדות בקריית אתא/ערן גילווארג

השתלשלות האירועים החלה עוד בשעות אחר הצהריים, אז נורה למוות בעל מספרה תושב קריית ים, יוסף "סו?סו?" דב. הרוצח, לפי החקירה הראשונית, היה אותו דב תגר - מכר שלו, שליווה אותו לרכישת ציוד עבור מספרתו, באזור התעשייה במפרץ. גופתו של הספר התגלתה במעלית בבניין המשרדים, ואילו תגר, שנשא אקדח ברשיון במסגרת עבודתו כמאבטח, נמלט מהמקום. כעבור כשעתיים, בתום מרדף משטרתי, הוא אותר בקריית אתא במכוניתו של הנרצח - ושם קץ לחייו בירייה לנגד עיני השוטרים.

המניע להשתלשלות האירועים לא ברור, והמשטרה ממשיכה בחקירה. סדר ההתרחשויות שגיבשו עד כה החוקרים הוא כדלהלן: ככל הנראה, הרוצח-המתאבד רצח תחילה את חברתו ואת בנה בדירתו, בשעות הצהריים; לאחר מכן הצטרף ליוסף - שהיה מכר שלו אך לא ידוע על קשר עסקי ביניהם - לנסיעתו לאזור התעשייה, ושם רצח גם אותו. משם המשיך במכוניתו של הספר, עד שהשוטרים איתרו אותו בקריית אתא - שם התאבד.

עדכון ראשון: 20:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully