וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הס?פ??ר ה"מלאך" נרצח, הרוצח התאבד מול השוטרים

קובי מנדל

4.3.2013 / 20:07

יוסף דב, "סו?סו?", הגיע עם מכרו המאבטח לרכוש ציוד - ונרצח על ידו במעלית. כעבור שעתיים שם הרוצח קץ לחייו רגע לפני שנתפס. מכריו משוכנעים: "לא היו לו אויבים או חובות"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: רן מנחם

בחלוף השעות, ממשיכים להתברר פרטי הרצח והתאבדות שאירעו אחר הצהריים (שני) באזור מפרץ חיפה - אם כי עדיין לא ברור מה הסיבה לפרץ האלימות הקשה. בשעות הערב הותרו לפרסום פרטיו של הנרצח - יוסף דב, המכונה "סו?סו?", בעל מספרה בשדרות ירושלים בקריית ים, שנורה למוות במעלית בבניין משרדים באזור התעשייה במפרץ על ידי אדם שהכיר והגיע עמו למקום. כשעתיים לאחר מכן, בתום מצוד, אותר בקריית אתא הרוצח, מאבטח תושב קריית מוצקין, בן 46 - אלא שלפני שהספיקו לעוצרו ולתחקרו, הוא שם קץ לחייו לעיני שוטרים מתחנת זבולון שאיתרו אותו במכוניתו של הנרצח.

אדם נמצא מת ברכבו בקריית אתא, מרץ 2013. אסור להשתמש
שוטרים סביב גופתו של הרוצח, זמן קצר לאחר איתורו בקריית אתא/אסור להשתמש

מפקד תחנת זבולון, ניצב-משנה אילן סרדל, מסר לוואלה! חדשות כי מחקירת המשטרה עד כה עולה שהנרצח והרוצח הגיעו יחד ממספרתו של הנרצח לרכוש מוצרים למספרה בניין "רב גל" ברחוב חלוצי התעשייה שבאזור התעשייה במפרץ. לאחר שרכשו את המוצרים שלשמם באו, ירה לפתע המאבטח בידב בתוך מעלית, לא ברור לפי שעה מדוע, ולאחר מכן נמלט במכוניתו של הספר.

שוטרי מרחב חוף הוזעקו למקום לאחר שהגופה נמצאה בידי אחד העובדים, והחקירה הוטלה במהרה על היחידה המרכזית במרחב. על פי עדויות שהיו בידי השוטרים, הם החלו לחפש אחר כלי הרכב הנמלט באזור הקריות, ובשעות הערב איתרו אותו ברחוב שדה בוקר בקריית אתא. נצ"מ סרדל הדגיש כי הרוצח לא היה מצוי בקשר עסקי כלשהו עם הנרצח, והמניע למעשה לא ידוע. עוד הוסיף כי הרוצח עובד זה מספר שנים בחברת אבטחה, והאקדח בו השתמש היה בידיו ברשיון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"תרם למשפחות נזקקות"

מכריו של "סוסו" התקשו היום לעכל את לכתו. "הוא היה מלאך, אין דברים כאלה", אמר לוואלה! חדשות אחד מחבריו, יעקב אילוז, תושב קריית ים. "כל חייו הוא עסק בטוב, דאג לפשר בין אנשים מסוכסכים ולא היו לו שום שונאים. זו אבידה גדולה".

זירת רצח בקריית חיים בה נמצא אדם ירוי במעלית בניין משרדים, מרץ 2013. ערן גילווארג
אנשי מז"פ אוספים ראיות מחוץ למעלית בה אירע הרצח, היום בבניין "רב גל"/ערן גילווארג

לדברי אילוז, דב החזיק זה שש שנים במספרה בשדרות ירושלים בקריית ים. "לא היו לו שום חובות, הוא לא היה מסובך בשוק האפור ולא היו לו שום אויבים", הבהיר. "הוא גרוש שגר עם אמו, בעוד בתו בת ה-15 גרה עם אמה. אני לא יכול להעלות שום סברה למעשה, אולי רק טעות בזיהוי".

"אני מכיר אותו היטב, ואין לו שום שונאים", הוסיף אילוז. "בימי שני אחר הצהריים אחרי סגירת המספרה הוא היה הולך לסופרמרקט וקונה מזון בסיסי, כמו סוכר ושמן, כדי לתרום אותם למשפחות נזקקות. הוא היה חבר בעמותה שתרמה לנזקקים, וכל שבת הוא התפלל בבית הכנסת. הוא היה איש של חסד. אי אפשר להגיד עליו משהו רע. כל יום היינו בקשר, הוא מעולם לא אוים ולא היה קשור לשוק האפור, אם זה היה - הייתי יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully