וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 מהצפון שיחק עם אחיו, נפל מהחלון - ומת

קובי דוד

25.12.2012 / 14:21

הילד שיחק עם אחיו הגדולים בכפר נין ליד עפולה. בשלב מסוים טיפס על החלון ואז נפל החוצה. אמו שהייתה למטה הזעיקה את שכניה ופרמדיקים פינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו

ילד בן 4 מת בצהריים (שלישי) מפצעיו לאחר שנפל מהקומה השלישית בביתו בכפר נין שבגליל התחתון. צוות מגן דוד אדום ביצע בילד פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים העמק בעפולה כשהוא מחוסר הכרה, שם נקבע מותו.

ממידע ראשוני עולה כי ככל הנראה הילד נפל בעת ששיחק עם אחיו הגדולים. בשלב מסוים הוא טיפס על כיסא, נעמד על אדן החלון שחציו מסורג וחציו פתוח, ואז נפל מחלון מגובה של שבעה מטרים. אמו של הילד הייתה באותה העת מחוץ לבניין וכשהבחינה שבנה שרוע מחוסר הכרה על הרצפה, החלה לזעוק לעזרת השכנים.

ילד בן 5 מהכפר נין נפל מחלון ונהרג, דצמבר 2012. ערן גילווארג
החלון ממנו נפל הילד/ערן גילווארג

פרמדיק מתחנת מד"א העמקים, רן קלמר, סיפר: "כשהגענו לדירה הבחנו בילד מחוסר הכרה עם פגיעה בבטן ובראש. ביצענו בו פעולות החייאה ופינינו אותו כשהוא מחוסר הכרה לבית חולים העמק". בבית החולים כאמור, קבעו את מותו של הילד.

מקורב לבני המשפחה סיפר: "אבל גדול נפל על הכפר. אמו של הילד לא מפסיקה לבכות. היא מקוננת על בנה ולא מבינה איך זה קרה. אנחנו מחזקים את המשפחה ומפיקים את הלקחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully