וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 19 ברח מנחיל דבורים, נפל מצוק - ומת

שני חבריו של הצעיר, שטיילו עמו באזור פיניקס שבאריזונה, מאושפזים במצב קשה לאחר שנעקצו מאות פעמים בכל גופם. השלושה היו אמורים להתגייס בחודש הבא לצבא ארה"ב. "זה טרגי"

צעיר אמריקאי נפל שלשום (שני) אל מותו מצוק בגובה של כ-50 מטרים, בעת שברח מנחיל דבורים באריזונה. מהרשויות במדינה נמסר כי הצעיר בן ה-19, ג'ושוע רוזסה, נהרג במהלך צעידה שערך עם שני חבריו באזור הר קאמלבק שבפיניקס. על פי סוכנות הידיעות AP, השניים מאושפזים כעת בבית החולים במצב קשה אך יציב, לאחר שנעקצו מאות פעמים בכל חלקי גופם.

צוות כיבוי מקומי שהוזעק למקום חילץ את שני חבריו של רוזסה, שהסתתרו בגומחה בהר, והם פונו באמצעות מסוק לבית החולים. אחד מהם נעקץ כאלף פעמים על ידי הדבורים, וחברו נעקץ כ-300 פעמים. "כשהגענו אליהם, לא ידענו אם הם מחוסרי הכרה, כי הם כיסו את פניהם", אמר לסוכנות הפרמדיק טוד לנץ, שהשתתף בחילוץ, "אם לא היה לנו מסוק, אין ספק שהם לא היו נשארים בחיים".

דובר שירותי הכיבוי של פיניקס, סקוט מקדונלד, סיפר לרשת CBS כי "הצלחנו להכניס לגומחה טכנאי משירותי הכיבוי, להעלות אותם למעלה ולהוציא אותם בזמן". לדבריו, "הם נעקצו קשות, פעמים רבות מספור...זה פשוט שילוב גרוע; להיות על משטח אבן ללא שום מקום מסתור ולהיעקץ מאות פעמים. זה טרגי".

שלושת החברים ערכו את הצעידה במסלול כהכנה לטירונות, לקראת גיוסם לצבא האמריקאי. רוזסה אמור היה להתגייס ב-19 בנובמבר. לדברי הפרמדיק לנץ, רוזסה ככל הנראה אכן נהרג כתוצאה מהנפילה ולא מעקיצות, אולם בהמשך צפויה גופתו לעבור נתיחה שתקבע סופית את סיבת מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully