וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנזניה: נחיל דבורים עקץ למוות תייר בריטי

סוף עצוב לטיול באפריקה: מיק בריאן בן ה-61 ואשתו עמדו לאכול צהריים במחנה הקמפינג, כשלפתע הנמיך נחיל דבורים ענקי ותקף אותם. כשהגיע לבית החולים, זה כבר היה מאוחר מדי

הטיול באפריקה הסתיים באסון כבד מגורם לא צפוי: תייר בריטי בן 61 נעקץ באחרונה למוות על ידי נחיל דבורים בטנזניה, כך מדווחים היום (רביעי) עיתונים בבריטניה.

לפי הדיווח, מיק ברייאן ואשתו, ז'קלין בת ה-43, הותקפו על ידי הנחיל באתר קמפינג. בני הזוג, תושבי העיירה רמזי שבחבל קיימברידג'שייר, עמדו לאכול ארוחת צהריים כשהנחיל הנמיך אל עבר המחנה. האשה רצה להזעיק עזרה, אך הבעל, מכונאי ואב לשלושה ילדים מנישואיו הקודמים, התמוטט במקום, ומאוחר יותר מת בבית החולים.

"הם היו שם, באמצע שום מקום, והתכוננו לארוחת צהריים, כשלפתע שמעו קול זמזום", סיפר קרוב משפחה של בני הזוג ל"סאן". "מיק קרא לאשתו לברוח מהמקום, והוא עצמו התכסה בדבורים. הוא ניסה להבריח אותן, אך הכל קרה כל כך מהר. ז'קלין לא הצליחה בינתיים להשיג קו טלפון, ורצה לכביש הראשי להזעיק עזרה".

"הוא היה אדם נפלא", הוסיפה אחותו של ברייאן, לואיז. "הוא היה עושה כל דבר עבור כל אחד". במשרד החוץ הבריטי אישרו את מקרה המוות, והוסיפו כי מעניקים למשפחתו של ברייאן "עזרה קונסולרית" בהטסת הגופה הביתה.

סיפורי דבורים:
שליש מהדבורים בעולם נעלם: עתיד האנושות בסכנה
בן 95 נעקץ 400 פעמים על ידי דבורים - ושרד
אאוץ': כך נראה אדם מכוסה ב-26 ק"ג דבורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully