וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשודה ברצח גרושתו של בעלה: "היא אישה מסוכנת"

1.5.2013 / 9:24

בית המשפט האריך בעשרה ימים את מעצרם של אולגה וזאב גורליק החשודים שרצחו את אשתו לשעבר אתמול בירושלים. "לא פתחתי את הדלת לשוטרים כי לא שמעתי אותם", אמרה

צילום: מור שאולי, עריכה: גדי וינסטוק

מעצרם של זאב ואולגה גורליק - מתנדב המשטרה ואשתו החשודים ברצח גרושתו של האיש אתמול בירושלים – הוארך היום (רביעי) בעשרה ימים בבית משפט השלום בעיר. הם חשודים בגרימת מוות, בשיבוש הליכי משפט ובמסירת הודעה כוזבת. גופת האשה נמצאה מבותרת.

הסיפור מתחיל אתמול לפנות בוקר. בעלה הנוכחי של המנוחה הודיע למשטרה על היעדרותה, ובעקבות כך הגיעו כוחות לדירת החשוד בשכונת נווה יעקב שבבירה – שם אוכן הטלפון הסלולרי של האישה, אולם איש לא פתח להם את הדלת. בשעות הבוקר המוקדמות, חזרו השוטרים למקום, ומצאו את הגרוש בחדר המדרגות בדרכו החוצה. בתוך הדירה נמצאה הנעדרת, אם לשלושה ילדים כבת 40, כשהיא ללא רוח חיים, ועל ידי הגרוש סימני פציעה. בדירה הייתה גם אשתו הנוכחית של החשוד, וילדיהם. השניים נעצרו והועברו לחקירה. אתמול בערב מסרה המשטרה כי גורליק הודה במעשה, ואמה של הנרצחת טענה כי ויכוח על תשלום דמי מזונות הוא שהוביל למעשה.

הארכת מעצר לזאב ואולגה גורלי  החשודים ברצח גרושתו של הבעל, אפריל 2013. טלי מאייר
בני הזוג גורליק החשודים ברצח בבית המשפט, הבוקר/טלי מאייר

בפתח הדיון הבוקר בהארכת המעצר כפרה גורליק בחשדות ואמרה כי היא "לא מרגישה טוב". בתגובה לשאלה מדוע לא פתחה את הדלת בפני השוטרים שהגיעו לביתה השיבה: "לא עשיתי כלום. לא פתחתי את הדלת לשוטרים כי לא שמעתי אותם". נציג המשטרה בדיון, רב פקד יגאל אלמליח, דחה את טענתה ואמר כי עדותה של גורליק מופרכת. "מבחינתנו כרגע אין הבדל בין שני החשודים", אמר, "היא אישה מאוד מסוכנת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הארכת מעצר לזאב ואולגה גורליק החשודים ברצח גרושתו של הבעל, אפריל 2013. טלי מאייר
החשוד זאב גורליק מחוץ לבית המשפט/טלי מאייר

עו"ד מיכאל עירוני מטעם הסנגוריה הציבורית המייצג את החשודה מסר בתגובה כי מרשתו עומדת על חפותה. "היא מסרה כי הייתה מחוץ לבית ולא ידעה על המתרחש", אמר. הוא הלין על העובדה שגורליק נחקרה בעברית, אף שהיא דוברת רוסית – והבהיר כי ההודאה שנלקחה ממנה נעשתה באופן מעוות. "היא לא הבינה את הודאתה כי הדבר לא תורגם לרוסית. אני סבור שאדם שנחקר במשטרה אמור להיחקר בשפתו. מדובר באישה שבורה שבחרה לשתף באופן מלא עם המשטרה".

עו"ד אריאל הרמן מטעם הסנגוריה הציבורית, סנגורו של בעלה החשוד אף הוא ברצח, אמר כי החקירה נמצאת בראשיתה. "הוא מבין את חומרת מצבו ושהוא חשוד במה שמחשידים אותו. הוא מסר את גרסתו למשטרה ומשתף פעולה עם חוקריו", אמר. בהחלטת הארכת המעצר הבוקר כתבה השופטת שרון לארי-בבלי כי מהראיות שהוצגו בפניה קיים חשד סביר שהשניים אכן ביצעו את המיוחס להם וכי "נסיבות ביצוע העבירה מחזקות את מסוכנתם". לדבריה, אם הם לא יוחזקו במעצר, הם מסוגלים לשבש את המשך החקירה ואף להימלט מדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully