וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: החשוד ברצח גרושתו בירושלים הודה במעשה

30.4.2013 / 16:41

בעלה לשעבר של האישה שנרצחה וגופתה בותרה הודה לדברי המשטרה במעשה. אמה של הנרצחת סיפקה קצה חוט למניע: לטענתה, בין השניים התפתח ויכוח לאחר שהגרוש לא שילם דמי מזונות

צילום: מור שאולי, עריכה: יאיר דניאל

הגבר החשוד ברצח גרושתו הלילה בירושלים הודה במעשה – כך נמסר אחר הצהריים (שלישי) מהמשטרה. המשטרה עדיין עסוקה בחקירת נסיבות הרצח, אולם אמה של הנרצחת בטוחה כי ויכוח על תשלום דמי מזונות הוא שהוביל למעשה. חלקי גופתה של הנרצחת, אם לשלושה ילדים כבת 40, נמצאו הבוקר בביתו של הגרוש בשכונת נווה יעקב בבירה. בעלה לשעבר, החשוד המרכזי ברצח, נמצא אף הוא בדירה עם הגעת השוטרים לזירה כאשר על ידיו סימני פציעה. במשטרה בודקים גם את מעורבות אשתו הנוכחית של החשוד ברצח – שנמצאה אף היא בדירה.

"בלילה התקבלה הודעה טלפונית מבעלה של המנוחה על כך שאשתו נעדרת. ניידות המשטרה החלו בסריקות באזור, וב-3:30 הגיע הבעל לתחנה והגיש תלונה על היעדרותה", מסר רב-פקד שי נחמן, סגן מפקד תחנת שועיפת. "בעקבות איכון לטלפון הסלולרי שלה הגיעו כוחות לדירה בנווה יעקב שהיה ידוע למשטרה כי הגרוש שלה מתגורר במקום. בשעות הבוקר המוקדמות לאחר שהיא לא נמצא חזרו השוטרים לדירה, ומצאו את הגרוש בחדר המדרגות בדרכו החוצה מהדירה. לדבריו, הוא לא ראה אותה".

זירת הרצח בירושלים. אפריל 2013. מור שאולי
הבניין בו בוצע לכאורה הרצח. ירושלים, הבוקר/מור שאולי

"הוא לא שילם לה מזונות מאז חודש אוקטובר", אמרה אחר הצהריים אם הנרצחת לוואלה! חדשות, שציינה כי בני הזוג, להם שלושה ילדים משותפים בגילאי 13 ותשע, שמרו על קשר טוב ביניהם מאז הגירושים. "רק בל"ג בעומר הם הלכו עם הילדים המשותפים שלהם ביחד ובילו איתם והיה בסדר גמור", היא מספרת.

לדבריה, אתמול בשעה 18:30 שוחחה בתה המנוחה עם בעלה הנוכחי ועם הבן הגדול והייתה אמורה לצאת מהעבודה כשעה מאוחר יותר. לאחר שחלף זמן מה בלי שהיא הגיעה לביתה, החלה האם לדאוג והתקשרה לבתי חולים כדי לברר האם במקרה בתה פונתה מכל סיבה שהיא לקבלת טיפול רפואי ואף התקשרה לבית הגרוש – אותו הבית בו נמצאה בסופו של דבר גופת בתה. לדבריה, בבית הגרוש לא היתה תשובה. "איבדתי את עצמי לגמרי ואני לא יודעת מה לעשות", סיפרה אם הקרבן, "אין לי מושג מה קרה ולמה זה קרה ואנחנו עדיין לא מעכלים".

כאמור, בעלה לשעבר שהודה לדברי המשטרה במעשה הוא החשוד ברצח. החשוד מתנדב במשטרת התנועה ומחזיק בנשק, אולם אין חשד שהרצח בוצע באקדח שהוא מחזיק ברישיון. החשוד יובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט בבירה. צו איסור פרסום הוצא על נסיבות המקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully