וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מתנדב במשטרה רצח את גרושתו בירושלים וביתר גופתה

30.4.2013 / 12:04

האישה בת 40 נמצאה ללא רוח חיים עם סימני אלימות, כשגרושה שוהה בדירה ועליו סימני מאבק. הוא נעצר יחד עם רעייתו הנוכחית. יחידות כלבנים סורקות את הזירה לחפש חלקי גופות

צילום: מור שאולי, עריכה: יאיר דניאל

חשד לרצח בבירה: גופת אישה כבת 40 ועליה סימני אלימות נמצאה הבוקר (שלישי) בדירה בשכונת נווה יעקב בירושלים. בעלה לשעבר, בן 42, שהה בדירה ונעצר יחד עם אשתו הנוכחית. על ידיו היו סימני פציעה, ככל הנראה ממאבק. על פי המשטרה, הוא מתנדב במחלק התנועה של המשטרה, ומחזיק בנשק, למרות שאין חשד כי הרצח בוצע באקדח. גופתה של הנרצחת נמצאה מבותרת, ולכן סורקות יחידות כלבנים את הזירה בחיפוש אחר חלקי גופות.

זירת הרצח בנווה יעקב, ירושלים 2013. מור שאולי
על החשוד התגלו סימני אלימות. זירת הארוע בנווה יעקב, הבוקר/מור שאולי

"בלילה התקבלה הודעה טלפונית מבעלה של המנוחה על כך שאשתו נעדרת. ניידות המשטרה החלו בסריקות באזור, וב-3:30 הגיע הבעל לתחנה והגיש תלונה על היעדרותה", מסר רב-פקד שי נחמן, סגן מפקד תחנת שועיפת. "בעקבות איכון לטלפון הסלולרי שלה הגיעו כוחות לדירה בנווה יעקב שהיה ידוע למשטרה כי הגרוש שלה מתגורר במקום. בשעות הבוקר המוקדמות לאחר שהיא לא נמצא חזרו השוטרים לדירה, ומצאו את הגרוש בחדר המדרגות בדרכו החוצה מהדירה. לדבריו, הוא לא ראה אותה".

רב-פקד נחמן הוסיף כי "השוטרים נכנסו לדירה, ביצעו סריקות ומצאו אותה ללא רוח חיים בחדר האמבטיה של הדירה. בדירה נכחו גם אשתו הנוכחית, שרק התעוררה, ושני ילדיהם הקטנים. הבעל לשעבר ואשתו נלקחו לחקירה, ושני הילדים, בני שנתיים וארבע, יועברו לטיול עובדות סוציאליות של שירותי הרווחה. . למשטרה לא ידוע על עבר של אלימות בין השניים. לא ידוע כעת מה נסיבות הרצח. למנוחה ולגרוש יש שני ילדים נוספים שנמצאים עם בעלה הנוכחי".

מיכאלי מלכיאלי, יו"ר המינהל הקהילתי בשכונת נווה יעקב הביע צער על המקרה הקשה שאירע בשכונה, ואמר כי "בשנים האחרונות המינהל הקהילתי בשיתוף עיריית ירושלים והמשטרה עושים את כל המאמצים הנדרשים על מנת למאגר תופעות אלימות בשכונה - דבר שצמצם ב-70% את מקרי אלימות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
זירת הרצח בנווה יעקב, ירושלים 2013. מור שאולי
לא ידוע על עבר של אלימות בין השניים. נווה יעקב, הבוקר/מור שאולי

שלשום נעצר אסיר המרצה את עונש בכלא שיטה, בחשד שהיה מעורב ברצח אחותו, בת 29 ואם לשלושה ילדים מאום אל-פחם. הנרצחת נמצאה ביום ראשון בביתה בעיר, כשהיא ירויה בפלג גופה העליון. אחת השכנות סיפרה כי על המיטה היו כתמי דם גדולים. תושבי הכפר סיפרו כי מדובר האישה נישאה לתושב ואדי ערה לפני כמה שבועות.

בסוף השבוע הואשם תושב המרכז ברצח אשתו, במהלך ויכוח שהתפתח שהתגלע ביניהם בעת שנסעו במכונית עם בתם בפתח תקווה. הגבר, שהועסק כמאבטח במוסד חינוכי בפתח תקווה והחזיק את כלי הנשק ברישיון, מואשם כי רצח את האישה כיוון שרצתה להתגרש ממנו. הוא הודה כי רצח אותה כיוון ש"מיררה את חייו" ותחילת טען לאי שפיות, אך במהלך חקירתו שינה את גרסתו ואמר כי מדובר בפליטות כדור.

זירת הרצח בירושלים. אפריל 2013. מור שאולי
יחידות הכלבנים בזירת הרצח בירושלים/מור שאולי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully