וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אסיר שיצא לחופשה מעורב ברצח אחותו, אם ל-3

קובי דוד

28.4.2013 / 22:33

האסיר המרצה את עונשו בכלא שיטה בגין ירי והחזקת נשק, חשוד שהיה מעורב ברצח אחותו בת ה-29, תושבת אום אל-פחם. עם סיום חופשתו הוא שב לכלא, ושם נעצר. מעצרו יוארך

אסיר המרצה את עונשו בכלא שיטה נעצר הערב (ראשון) על ידי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף, בחשד למעורבות ברצח אחותו בת ה-29, אם לשלושה מאום אל-פחם. הנרצחת נמצאה היום מוטלת ללא רוח חיים בביתה שבכפר, כשהיא ירויה בפלג גופה העליון. לדברי אחת השכנות, על מיטתה היו כתמי דם גדולים. כוחות משטרה שהגיעו למקום הרחיקו את ילדיה של הנרצחת מהבית ופינו את הגופה. תושבי הכפר סיפרו כי מדובר באישה נורמטיבית, שרק לפני כמה שבועות נישאה לתושב ואדי ערה.

בני משפחתה של הנרצחת מתקשים לעכל את הטרגדיה שהותירה שלושה ילדים יתומים מאם. על פי החשד, אחיה, אסיר שמרצה את עונשו על עבירות של ירי והחזקת אמצעי לחימה, ניצל את החופשה הקצרה שקיבל על מנת לקחת חלק ברצח אחותו. עם סיום חופשתו ושובו לכלא, הוא נחקר ומסר את גרסתו לאירוע. מחר בבוקר הוא יובא לבית משפט השלום בחיפה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. אחר כך הוא יובא לחקירה נוספת, שבה ימשיכו לבדוק את החשדות המיוחסים לו.

אמש נמצא ביער סמוך לכפר בסמת טבעון שבצפון עימאד סעדי, רועה צאן בן 48, כשעל פלג גופו העליון פצעי ירי. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של סעדי, תושב הכפר, במהלך הפינוי לבית החולים. "הרקע לאירוע הוא סכסוך בינו לבין אנשים אחרים והמשטרה פועלת כדי לאתרם", אמר לאחר איתור גופתו של סעדי מפקד תחנת זבולון במשטרה, ניצב-משנה אילן סרדל, לוואלה! חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully