וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צעק "יא ארורה" וירה לאשתו בראש לעיני הבת

גלעד גרוסמן

26.4.2013 / 9:30

האיש, שהחזיק באקדח ברישיון מתוקף עבודתו כמאבטח, מואשם כי ירה בראשה של אשתו לעיני בתם בת ה-15, כיוון שרצתה להתגרש ממנו. אחרי כן הוא ירה בראשה שוב כדי לוודא שמתה

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

לבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד תושב המרכז בגין רצח אשתו בסוף חודש מרץ, במהלך ויכוח שהתפתח בין השניים בעת שנסעו במכוניתם יחד עם בתם, בת 15, בפתח תקווה. הגבר, שהועסק כמאבטח במוסד חינוכי בפתח תקווה והחזיק את כלי הנשק ברישיון, מואשם כי רצח את אשתו כיוון שהיא רצתה להתגרש ממנו. נגד האיש, בשנות ה-50 לחייו, הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מהבקשה עולה כי האיש הודה בפני שוטר שהוזעק למקום וכן בפני חוקר משטרה כי רצח אותה כיוון שלדבריו היא מיררה את חייו, וכי מדובר ב"אי שפיות". במהלך חקירתו הוא שינה את גרסתו ואמר כי מדובר בפליטות כדור.

פרקליט החשוד ברצח אישתו: "זו הייתה פליטת כדור". דניאל בוק
הנאשם ברצח אשתו בדיון בהארכת מעצרו/דניאל בוק

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט על ידי עו"ד קרן לוי פרקליטות מחוז מרכז, כחצי שנה לפני הרצח הודיעה האשה לבעלה כי בכוונתה להתגרש ממנו, אך הוא סירב לכך. כשבועיים לפני הרצח, עזבה האשה את ביתם ועברה להתגורר עם שתיים מבנותיהם בבית אחותה. האשה החזיקה במכונית המשפחתית, ונהגה להסיע את הבעל מדי פעם. מכתב האישום עולה כי יום או יומיים לפני הרצח ערך האיש "ניסוי כלים" - הוא פרק את המחסנית מהאקדח, דרך את האקדח ולחץ על ההדק חמש-שש פעמים תוך שהוא מכוון את קנה האקדח לעבר חלון בבית. ב-26 במרץ התקשר האיש אל אשתו וביקש ממנה שתסיע אותו בשעות הערב לפתח תקווה. לקראת השעה 21:00 אספה האשה את בעלה יחד עם בנותיהם. הגבר התיישב במושב הקדמי כשהוא חמוש באקדחו. אחת הילדות, בת 17, ירדה בבית חברתה בעיר, וזוג ההורים ובתם בת ה-15 המשיכו בנסיעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לעיני בתם: גבר ירה למוות בבת זוגו במכוניתם. דניאל בוק
זירת הרצח בפתח תקווה/דניאל בוק

מכתב האישום עולה כי במהלך הנסיעה האשה ניסתה לשכנע את בעלה כי ההחלטה להתגרש תיטיב עם שניהם. כשהגיעו לצומת גנים בפתח תקווה, ביקש הבעל מהאשה לעצור את המכונית בטענה כי רצה לרדת במקום. בזמן ששוחחו השניים, האיש שלף את האקדח שנשא, כיוון אותו לעבר ראשה של האשה - בעוד בתם עדה למתרחש, וירה בה תוך שהוא צועק "יא ארורה". הבת נמלטה מהרכב בצעקות ואילו האיש נותר במקומו במשך מספר דקות. לאחר מכן הוא יצא מהמכונית, ניגש לאשתו ובדק האם יש לה דופק. הוא נטל שוב את האקדח מהמכונית וירה בראשה פעם נוספת.
פרקליטו של החשוד, עורך דין אבי חימי, אמר הבוקר כי מדובר בתאונת נשק שנבעה מחוסר מיומנותו של הנאשם, ולא ברצח. "מדובר בפרשה טראגית וכואבת, אך יחד עם זאת, משפטו של הנאשם יתנהל בבית המשפט, ולא בכיכר השוק או במסדרונות המשטרה. חומר הראיות ייבחן עד דק, ובית המשפט יאמר את דברו".

בדיון בהארכת מעצרו של המאבטח בתחילת החודש אמר עו"ד חימי כי "לחשוד יש אינטרס כי החקירה תבוצע בשקדנות וביעילות ושייבדקו כל אפיקי החקירה". לדבריו, "החשוד עומד על גרסתו שמדובר בתאונה בנשק, גם אם יש קושי להסביר כיצד נפלטו שני כדורים. לא כל מה שקשה להסביר הוא שקר. החשוד משתף פעולה וימשיך לשתף פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully