וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה תעלומת רצח אפריל ג'ונס בת ה-5: "מניע מיני"

הילדה הבריטית הלכה לשחק עם חברה אך נכנסה למכוניתו של מארק ברידג'ר ומבצע החיפושים הרחב בתולדות בריטניה החל. במשפטו נחשפו ראיות הדם, העצמות השרופות ופורנוגרפית ילדים

עקבות דמה של אפריל ג'ונס מווילס ועצמות שרופות, שהמשטרה מאמינה כי הן חלק מגולגולתה של ילדה נמצאו בביתו של הגבר המואשם בחטיפת ורציחת הילדה בת ה-5 – אלו הראיות שהוצגו היום (שלישי) במהלך משפטו של החשוד ברצח, מארק ברידג'ר. בביתו של ברידג'ר נמצאו עוד מספר סכינים, בהן סכין קצבים שרופה בסמוך לקמין.

אפריל נעלמה באוקטובר בשנה שעברה. היא שיחקה עם חברתה, נכנסה למכוניתו של ברידג'ר, שנסע מהמקום. זו הייתה הפעם האחרונה שהיא נראתה. חברתה סיפרה כי "אפריל הייתה שמחה ומחייכת" כשנכנסה למכונית הזר. מבצע החיפושים הרחב ביותר בהיסטורית המשטרה הבריטית החל.

אפריל ג'ונס, הילדה בת החמש שנעדרת בבריטניה. רויטרס
הייתה "שמחה ומחוייכת" כשנכנסה למכוניתו של ברידג'ר. אפריל ג'ונס/רויטרס

בפתיחת המשפט אמרה עורכת הדין מטעם התביעה כי אפריל הייתה קורבן של מתקפה "בעלת מניע מיני". לדבריה, המשטרה מצאה תמונות של "פורנוגרפיית ילדים" על מחשבו של ברידג'ר בן ה-47 וביום בו נעלמה הילדה הוא צפה, לכאורה, בסרטון מצויר של אונס ילדה כשהיא כבולה. במחשבו נמצאו גם תמונותיהם של ילדות מקומיות, בהן גם של אפריל.

ברידג'ר טען כי הוא פגע באפריל בטעות עם רכבו, הכניס אותה לרכבו ולאחר מכן שכח שזה קרה. הוא מכחיש כי חטף, רצח ושיבש ראיות כשהשחית את גופתה, שלא נמצאה מעולם. לדבריו, שילוב של שתיית אלכוהול, פאניקה וזרם של אדרנלין בגופו גרמו לו לאובדן הזיכרון. אך התביעה טוענת כי ברידג'ר "יצא מגדרו כדי לנסות ולהסתיר את שעשה". היא טענה כי לו נמצאה גופתה של אפריל, מניעו של הרוצח, בעל אופי מיני, היה נחשף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully