וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: אישום ברצח וחטיפת הילדה הנעדרת בווילס

מארק ברידג'ר, בן 46 ואב לשישה, הואשם גם בניסיון לשבש את החקירה. בינתיים, נמשכים החיפושים אחר אפריל ג'ונס בת החמש: "הקהילה חייבת להישאר חזקה בשביל המשפחה"

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליו-טיוב, עריכה: גדי וינסטוק

מארק ברידג'ר, שנעצר ביום שלישי בחשד למעורבות בחטיפתה של אפריל ג'ונס בת החמש בבריטניה, הואשם אמש (שבת) ברציחתה. כמו כן, הוא נאשם בחטיפה ובניסיון לשבש את החקירה. ברידג'ר, בן 46 ואב לשישה, יובא היום בפני בית המשפט באבריסטווית'.

ג'ונס בת החמש נעדרת מאז יום שני. חבריה סיפרו כי בעת ששיחקו מחוץ לביתה בעיירה מקינלת' שבמרכז ווילס היא נכנסה לפתע לרכב מסחרי, שמיהר להימלט מהמקום. מאז נעלמו עקבותיה, ותושבי העיירה השקטה ממשיכים במאמצים כבירים למצוא פיסת מידע לגבי סיבת היעלמותה ומקום הימצאה.

בריטניה: חשש לחייה של נעדרת בת 5. רויטרס
"לאפשר למשפחה להשלים עם מה שקרה בשבוע החולף". אפריל הקטנה/רויטרס

יממה לאחר היעלמותה המסתורית של ג'ונס הקטנה, נעצר ברידג'ר בחשד למעורבות בחטיפתה. "סקירה מפורטת של הראיות שנאספו עד כה בידי המשטרה מצביעה על כך שקיים ספק סביר להאשים את מארק ברידג'ר ברצח אפריל ג'ונס", אמר התובע המחוזי, איוון ג'נקינס, במסיבת עיתונאים שערך אתמול. "העניין התקשורתי והציבורי העצום במקרה הזה מובן", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"מקווים שאפריל תשוב לחיק משפחתה"

ג'קי רוברטס, מפקדת המשטרה במחוז, אמרה כי החקירה בעניין היא אחת החקירות המורכבות עמן נאלצו להתמודד במחוז. "זה בא לידי ביטוי בהתאגדותם של אנשים מכל רחבי המדינה במטרה אחת – להשיב את אפריל למשפחתה", אמרה והוסיפה כי היא "המומה" מרמת הסיוע של המתנדבים. "אנשי קהילת מקינלת' והאזורים הסמוכים נעזרים ברשתות החברתיות על מנת להעביר את המסר החוצה ולבקש להחזיר את אפריל בריאה ושלמה".

"כעת, משמארק ברידג'ר הואשם בפשע המחריד, זה הזמן לאפשר להליך המשפטי לעשות את שלו וזמן לאפשר למשפחה להשלים עם מה שקרה בשבוע החולף", אמרה רוברטס. "בינתיים, מאמצינו למצוא את אפריל ימשיכו להיות קפדניים כפי שהיו מתחילת החקירה, עד אשר נמצה את כל האפשרויות הזמינות".

חברת המועצה, מישל וויליאמס, אמרה בתום ביקור שערכה בבית משפחת ג'ונס כי "זה הזמן הקשה ביותר עבורם, אך המשפחה חזקה ולא משנה מה יקרה עכשיו, הקהילה חייבת להישאר חזקה בשבילם. קורל (אמה של אפריל) היא אדם מקסים ואמיצה כל כך". לדבריה, "כולנו עדיין מקווים שאפריל תימצא בחיים ותשוב לחיק משפחתה, אך הדבר החשוב ביותר הוא שהיא תימצא ושמשפחתה לא תסבול עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully