וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מאסר לצעיר שלעג לילדה הנעדרת בפייסבוק

מתיו וודס בן ה-19 כתב ברשת החברתית הערות פוגעניות באשר להיעלמותה של אפריל ג'ונס: "מי, בצלילות הדעת, היה חוטף ילדה ג'ינג'ית?". בית משפט גזר עליו 3 חודשי מאסר

צילום: רויטרס; עריכה: מיכאל ברגמן

בעוד בעיירה מקינלת' נמשכים החיפושים אחר אפריל ג'ונס בת החמש שנעדרת מביתה זה כשבוע, בית משפט בבריטניה גזר היום (שני) שלושה חודשי מאסר בפועל על צעיר בן 19 שפרסם ברשת החברתית הודעות פוגעניות על היעלמותה המסתורית של הילדה. "מי, בצלילות הדעת, היה חוטף ילדה ג'ינג'ית?", תהה מתיו וודס בעמוד הפייסבוק שלו.

אפריל ג'ונס, הילדה בת החמש שנעדרת בבריטניה. רויטרס
נעדרת זה שבוע. אפריל ג'ונס/רויטרס

"התעוררתי הבוקר בחלק האחורי של רכב מסחרי לצד שתי ילדות יפהפיות", נכתב בהערה אחרת של וודס, בהתייחסו לג'ונס ולילדה הבריטית מדלן מק'קאן, שעקבותיה אבדו לפני למעלה מחמש שנים בעת ששהתה בחופשה משפחתית בפורטוגל, ימים ספורים לפני יום הולדתה הרביעי. "מצאתי את אפריל במקום חסר תקווה", הוסיף וודס.

בפעם אחרת כתב הנער המובטל המתגורר בצ'ורלי, שבצפון-מערב אנגליה: "אני אוהב את אפריל ג'ונס" ובהמשך אף כתב "פוסטים" בעלי אופן מיני על הילדה, שככל הנראה נעלמה לאחר שנכנסה לרכב מסחרי בעת ששיחקה עם חבריה מחוץ לביתה בעיירה הקטנה מקינלת', שבווילס.

וודס נעצר כבר ביום שבת והודה בכל המעשים המיוחסים לו. בית המשפט קבע כי הערותיו של וודס היו כה רציניות ו"מגעילות", כלשונו, עד שמגיע לו מאסר ממושך. ביל הדסון, שעמד בראש צוות השופטים, הגדיר את מעשיו של וודס "פשע נתעב" ואמר כי הדברים שנכתבו הם "לא פחות ממזעזעים". לדבריו, משפחות הקרבנות לא צריכות להיחשף לסוג זה של שימוש לרעה ברשתות החברתיות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לראשונה, הנאשם ברצח הופיע בפני בית המשפט

היום הופיע לראשונה בבית המשפט הנאשם בחטיפתה וברצח ג'ונס, מארק ברידג'ר בן ה-46. כלי התקשורת בממלכה דיווחו כי לאורך הדיון ברידג'ר "נלחם בדמעות, בהה בתקרה ונשך שפתיים". כשנשאל אם הוא מבין את הטענות נגדו, השיב בחיוב. בהגיעו לבית המשפט הוא הותקף בידי קבוצה של כ-50 בני אדם שקראו לעברו "חלאה", היכו את רכב המשטרה וזרקו לעברו בקבוקים.

"הגענו לכאן היום כי אנחנו רוצים לדעת היכן אפריל", הסבירה בכאב קרובת משפחה מחוץ לבית המשפט. "זה כל מה שהקהילה רוצה לדעת. אישה אחרת הוסיפה כי "זה לא אותו הדבר מאז שאפריל נעלמה. אף אחד לא מרגיש בטוח, אף אחד לא לוקח שום סיכון יותר. אינך רואה ילדים משחקים, כפי שהיית רואה קודם לכן". לדבריה, "זה פשוט זעזע את כולנו".

מארק ברידג'ר, הנאשם בחטיפתה וברציחתה של אפריל ג'ונס, מובל לבית המשפט. רויטרס
מחאה מחוץ לבית המשפט עם הגעתו של ברידג'ר, היום/רויטרס

אמה של אפריל, קורל ג'ונס, כתבה בפייסבוק: "אפריל עדיין לא נמצאה. אני לא מוותרת על התקווה שהיא תחזור הביתה, אז אנא המשיכו לחפש את הילדה הקטנה שלי. היא כל עולמנו. כל המשפחה מפורקת כיוון שאיננו יודעים היכן היא". קורל ובעלה, פול, קראו להפריח היום בשעה 19:30 (שעון בריטניה) בלונים ורודים, כדי לציין שבוע בדיוק מאז נעלמה בתם הקטנה.

עוד בנושא
בריטניה: אישום ברצח וחטיפת הילדה הנעדרת בווילס
בריטניה: גובר החשד כי הילדה הנעדרת בווילס נרצחה
בריטניה: חיפושים אחר בת 5 שנכנסה לוואן - ונעלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully